حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, 4 اردیبهشت , 1403 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
آزمون دبیر در مسند کشتی
29 دسامبر 2019 - 10:10
شناسه : 11045
بازدید 253
12

دبیر به عنوان یکی از مدیران ورزشی کشور که سابقه ورزش حرفه ای نیز داشته و تحصیلانش را در همین رشته سپری کرده است امروز در معرض آزمونی بزرگ قرار گرفت. آزمونی که در بازدید صبح امروز وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک از خانه کشتی رقم خورد. سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به همراه […]

ارسال توسط :
پ
پ

دبیر به عنوان یکی از مدیران ورزشی کشور که سابقه ورزش حرفه ای نیز داشته و تحصیلانش را در همین رشته سپری کرده است امروز در معرض آزمونی بزرگ قرار گرفت. آزمونی که در بازدید صبح امروز وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک از خانه کشتی رقم خورد.

سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به همراه سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک صبح امروز از خانه کشتی در استادیوم آزادی بازدید کردند.

در این بازدید علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی گزارش کوتاهی را در مورد روند بازسازی خانه کشتی محمد بنا و مشکلات حال حاضر این خانه کشتی ارائه داد. رئیس فدراسیون کشتی نیز در جریان این بازدید قول داد تا ایام فجر انقلاب اسلامی مجموعه‌های کشتی بازسازی شود.

در ادامه خانه کشتی عبداله موحد که از سوی فدراسیون مورد بازسازی کامل قرار گرفته، بازدید شد و مسئولان ورزش کشور در جریان روند آماده سازی و نوسازی این سالن قرار گرفتند.

در ادامه جلسه ای با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد و علیرضا دبیر گزارشی را از برنامه های فدراسیون کشتی، مشکلات و دغدغه ها و روند آماده سازی تیم های ملی برای حضور در رقابت های المپیک 2020 توکیو ارائه داد.

حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی، سیدجلال عسگری سرپرست دبیری و حسن رنگرز مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی و سخنگوی فدراسیون در این بازدید حضور داشتند.

مسئولان ورزش کشور در فاصله کوتاهی که تا المپیک مانده از اردوهای ملی نیز بازدید کرده و در جریان تمرینات ملی‌پوشان قرار گرفته‌اند.(منبع خبر)

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.