حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 6 اردیبهشت , 1403 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
آجیل کیلویی چند؟!
09 مارس 2019 - 11:41
شناسه : 5264
بازدید 300
10

عید که از راه می رسد، گذشته از تمام کارهای خانه تکانی و خرید پوشاک و غیره، خرید خوراکی های مخصوص عید خود به تنهایی یک مشغله فکری بزرگ حساب می شود! چرا که در این بازار قیمت ها روز به روز تغییر می کند. رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار تهران قیمت هر کیلو آجیل را […]

ارسال توسط :
پ
پ

عید که از راه می رسد، گذشته از تمام کارهای خانه تکانی و خرید پوشاک و غیره، خرید خوراکی های مخصوص عید خود به تنهایی یک مشغله فکری بزرگ حساب می شود! چرا که در این بازار قیمت ها روز به روز تغییر می کند. رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار تهران قیمت هر کیلو آجیل را اعلام کرده است.

مصطفی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به وضعیت قیمت آجیل در بازار شب عید تهران اظهار کرد: در حال حاضر قیمت انواع آجیل در بازار به ثبات رسیده و قیمت‌های تثبیت شده فعلی طی روزهای باقی مانده تا شب عید گران نخواهد شد.

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار تهران با تاکید بر اینکه مردم نباید نگرانی بابت گران‌تر شدن قیمت آجیل در بازار شب عید داشته باشند، گفت: همانطور که بحث قیمت‌گذاری انواع آجیل را در برای شب یلدا در نظر گرفته بودیم، برای بازار شب عید نیز قیمت‌های مصوب را مد نظر داریم و در نمایشگاه‌های بهاره نیز آجیل و خشکبار با قیمت مصوب در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: بر همین اساس قیمت هر کیلو آجیل شو در محدوده 65 تا 110 هزار تومان قیمت‌گذاری شده و قیمت هر کیلو آجیل 4 مغز نیز بین 150 تا 170 هزار تومان نرخ گذاری شده است.

احمدی در پاسخ به این سوال که آیا قیمت‌های اعلام شده تنها برای عرضه در فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های بهاره است یا خیر خاطرنشان کرد: این قیمت‌ها برای عرضه در نمایشگاه‌های بهاره است ولی قیمت عرضه آجیل در بازار نیز از قیمت‌های فوق مستثنی نیست.

منبع: تسنیم

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.