حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
آب و هوا عید نوروز چگونه است؟!
19 مارس 2021 - 0:58
شناسه : 12865
بازدید 212
10

آخرین پردازش ها بیانگر آب و هوای مساعد در بیشتر مناطق کشور و البته رگبارهای زودگذر در مناطق محدودی از میهن طی اواخر سا ل ۹۹ و اوایل سال ۱۴۰۰ بصورت زیر است: ۲۹ اسفندماه: بارش های رگباری زودگذر در غرب آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، شمال اردبیل، بلندی های زاگرس، شمال کرمان، جنوب یزد، […]

ارسال توسط :
پ
پ

آخرین پردازش ها بیانگر آب و هوای مساعد در بیشتر مناطق کشور و البته رگبارهای زودگذر در مناطق محدودی از میهن طی اواخر سا

ل ۹۹ و اوایل سال ۱۴۰۰ بصورت زیر است:
۲۹ اسفندماه:
بارش های رگباری زودگذر در غرب آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، شمال اردبیل، بلندی های زاگرس، شمال کرمان، جنوب یزد، بلندی های سیستان و بلوچستان و مناطق مستعد خراسان های شمالی، رضوی و جنوبی.

اول فروردین ۱۴۰۰:
بارش های رگباری زودگذر در مناطق مستعد سیستان و بلوچستان و خراسان شمالی و بارش برف در بلندی ها و مناطق سردسیر خراسان شمالی.
سرعت وزش باد در ساعت های بعداز ظهر تا شب در بیشتر مناطق میهن قابل توجه و در مناطق مرکزی و جنوب شرقی و شرقی شدید خواهد بود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی بیان کرد:‌ روزهای شنبه و یکشنبه پیش رو در نوار شرقی کشور و ارتفاعات البرز بارش پراکنده، ابرناکی و وزش باد داریم که شنبه فقط در خراسان رضوی و خراسان شمالی بارش پراکنده خواهیم داشت و در سایر مناطق کشور جو آرام است.

ضیائیان گفت:‌ روز سه شنبه 3 فروردین در سواحل شمالی کشور افزایش نسبی دما و وزش باد خواهیم داشت، همچنین در آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود.

وی افزود: روز چهارشنبه هفته آینده با گذر سامانه بارشی از شمال غرب کشور در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و شمال کردستان و زنجان بارش باران و در ارتفاعات بارش برف داریم.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: با توجه به افزایش قابل ملاحظه دما، امروز امکان ذوب برف و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌های فصلی و سقوط بهمن در ارتفاعات شمال غرب و امتداد رشته کوه‌های البرز و زاگرس وجود دارد.

ضیائیان در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا 29 اسفند کمی ابری همراه با وزش باد و در بعد از ظهر وزش باد شدید پیش بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 20 درجه و 11 درجه خواهد بود.

وی افزود: روز آینده ارومیه با کمینه دمای یک درجه زیر صفر و زنجان با کمینه دمای 3 درجه زیر صفر سردترین مراکز استان و بندرعباس با بیشینه دمای 33 درجه بالای صفر گرمترین مراکز استان خواهد بود.

 

اب و هوا 29 اسفند

اب و هوا 29 اسفند

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.