حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
گوشی هوشمند تاشو مایکروسافت با سیستم عامل Windows Core OS
28 سپتامبر 2019 - 10:19
شناسه : 7786
بازدید 202
5

شرکت بزرگ مایکروسافت که در کارکردن ما با کامپیوتر و سیستم های تحت ویندوز نقش مهمی دارد این روزها به فکر این است که در دنیای دیجیتالی تلفن های همراه پا گذاشته و محصول منعطف خود را با استفاده از سیستم عامل انحصاری خود با عنوان  Windows Core OS معرفی کند. براساس شایعات منتشر شده، […]

ارسال توسط :
پ
پ

شرکت بزرگ مایکروسافت که در کارکردن ما با کامپیوتر و سیستم های تحت ویندوز نقش مهمی دارد این روزها به فکر این است که در دنیای دیجیتالی تلفن های همراه پا گذاشته و محصول منعطف خود را با استفاده از سیستم عامل انحصاری خود با عنوان  Windows Core OS معرفی کند.

براساس شایعات منتشر شده، شرکت مایکروسافت می خواهد بزودی گوشی هوشمند تاشو خود را با سیستم عامل Windows Core OS معرفی کند. اسمارتفونی که همانند رقبایی نظیر گلکسی فولد و میت ایکس از صفحه نمایش منعطف برخوردار است.

به تازگی در پایگاه داده گیک بنچ گوشی هوشمندی با سیستم عامل Windows Core OS مایکروسافت رویت شده و گفته می شود این دیوایس محصول منعطف مایکروسافت است. براساس این تست، تلفن هوشمند انعطاف پذیر ردموندی در تست تک هسته ای امتیاز ۵۰۶ و در تست چند هسته ای امتیاز ۱۰۴۷ را کسب کرد.

چنین امتیازی دور از انتظار بوده و عجیب به نظر می رسد. مشخص نیست این محصول Windows Core OS مایکروسافت چه ویژگی هایی دارد و چه طراحی هم خواهد داشت. در این تست محصول مایکروسافت با پردازنده اینتل آشکار شده و مبتنی بر ARM نیست.

به هر حال باید منتظر ماند تا اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد و حداقل باید تا رویداد اکتبر منتظر ماند.

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.