حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, 31 اردیبهشت , 1401 20 شوال 1443 Saturday, 21 May , 2022 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
گارانتی 3هزارتومانی!
06 ژانویه 2018 - 21:51
شناسه : 2096
بازدید 142
6

گارانتی به ظاهر برگه ای است که در هنگام خرید به خریدار داده می شود بابت راحت بودن خیال مشتری از اصالت و خدمات پس از فروش به مشتری و در باطن چیزی جز همان برگه بی ارزش در لحظه خرید نیست! چند صباحی است که کارت های گارانتی جعلی نیز به این آشفته بازار […]

ارسال توسط :
پ
پ
گارانتی به ظاهر برگه ای است که در هنگام خرید به خریدار داده می شود بابت راحت بودن خیال مشتری از اصالت و خدمات پس از فروش به مشتری و در باطن چیزی جز همان برگه بی ارزش در لحظه خرید نیست! چند صباحی است که کارت های گارانتی جعلی نیز به این آشفته بازار اضافه شده و ملت از قبل نیز سردرگم تر شدند! با هم از زبان رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی توضیحاتی می خوانیم.

رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: عده ای در بازار لوازم خانگی با ۳۰ هزار ریال برگه های گارانتی تقلبی چاپ می کنند.

خدمات پس از فروش و گارانتی یکی از ملزومات فروش کالا، اعتبار شرکت تولیدکننده و جلب اعتماد مشتری به کالاست.
می توان گفت گارانتی ارایه تضمینی برای رفع عیب یا تعویض کالاهای فروخته شده است.
این اعتبار و جلب اعتماد باعث افزایش سود شرکت ها می شود اما متاسفانه گاهی این برگه فاقد اعتبار ارزیابی می شود.
بتازگی برگه های گارانتی تقلبی لوازم خانگی در بازار افزایش یافته است که وقتی خریدار در صورت نیاز به خدمات پس از فروش، با تلفن درج شده روی این برگه ها تماس می گیرد متوجه تقلبی یا بی اعتبار بودن گارانتی می شود و چاره ای بجز پرداخت هزینه تعمیر وسیله ندارد.
در همین پیوند رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی امروز به خبرنگار ایرنا گفت: مدتهاست در بازار لوازم خانگی عده ای با پرداخت ۳۰ هزار ریال اقدام به چاپ برگه های گارانتی تقلبی می کنند.
«محمد طحان پور» اضافه کرد: پس از جلساتی که با وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت از مصرف کنندگان داشتیم در نهایت به این سمت حرکت کردیم که اجازه ندهیم هر شخص به بهانه تحریم به راحتی اقدام به واردات کالا کند.
طحان پور بیان کرد: با تصویب این ۲ سازمان مقرر شد افراد قبل از واردات هرگونه کالایی ابتدا شرکت خدمات پس از فروش را ثبت کنند تا آن شرکت، ممیزهای لازم را اعمال کند.
وی افزود: پس از انجام ممیزهای لازم واردکننده برای اخذ نمایندگی از تولید کننده به مرکز امور اصناف معرفی می شود و سپس باید کارخانه به تایید سفارت برسد.به گفته وی، شرایط ارائه خدمات پس از فروش لوازم خانگی رو به بهبود است.
منبع: آفتاب
<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.