حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
کاهش قیمت گوشی
19 می 2021 - 22:39
شناسه : 13129
بازدید 201
17

کاهش قیمت گوشی در بازار بازار گوشی های موبایل ریزش شدید قیمت گوشی‌های پرفروش را شاهد بوده است . با اینکه روند کاهشی نرخ دلار در روز گذشته متوقف شد، اما قیمت بعضی از گوشی‌های سامسونگ و اپل حدود یک تا ۳ میلیون تومان ارزان‌تر شده است. به گزارش کاماپرس، نرخ دلار در چند روز […]

ارسال توسط :
پ
پ

کاهش قیمت گوشی در بازار

بازار گوشی های موبایل ریزش شدید قیمت گوشی‌های پرفروش را شاهد بوده است . با اینکه روند کاهشی نرخ دلار در روز گذشته متوقف شد، اما قیمت بعضی از گوشی‌های سامسونگ و اپل حدود یک تا ۳ میلیون تومان ارزان‌تر شده است.

به گزارش کاماپرس، نرخ دلار در چند روز گذشته ریزش قابل توجهی داشت و حتی در عصر روز یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه به کانال ۲۱ هزار تومانی سقوط کرد. اما قیمت دلار روز گذشته با ۲۰۰ تومان افزایش دوباره به کانال ۲۲ هزار تومانی بازگشت.

با این اوصاف و با اینکه قیمت دلار با افت همراه نبود، قیمت گوشی های پرفروش بازار برخلاف همیشه که دنباله رو قیمت دلار بودند، این بار برعکس عمل کردند و ارزان شدند. رصد بازار موبایل نشان می دهد در ۲۴ ساعت گذشته قیمت آیفون ۱۲ پرومکس حدود ۳ میلیون تومان ارزانتر شده است.

قیمت آیفون ۱۲ پرومکس از ۳۸ میلیون و ۲۰۰ هزارتومان به قیمت ۳۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است.آیفون ۱۲ نیز که روز گذشته حدود ۲۷ میلیون تومان قیمت داشت،در حال حاضر با قیمت ۲۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

قیمت گوشی های پرفروش سامسونگ در بازار چند؟

گوشی های سامسونگ هم در ۲۴ ساعت گذشته بین ۳۰۰ تا یک میلیون تومان ارزان تر شده اند. در بین گوشی های برند سامسونگ مدل گلکسی A۵۱ از قیمت ۹ میلیون و ۳۴۹ هزار تومان در روز یکشنبه به قیمت ۸ میلیون و ۲۹۹ هزار تومان رسیده است، یعنی حدود یک میلیون تومان ارزان تر شده است.

گوشی گلکسی A۷۱ نیز که در چند رور گذشته با قیمت ۹ میلیون و ۳۹۹ هزار تومان فروخته می شد در حال حاضر حدود ۹ میلیون تومان قیمت دارد. گوشی گلکسی اس ۲۰ الترا نیز از ۲۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به قیمت ۲۳ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان رسیده است.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.