حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 3 فروردین , 1403 13 رمضان 1445 Friday, 22 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
هوآوی از تلویزیون هوشمند خود رونمایی می کند!
15 آوریل 2020 - 10:00
شناسه : 11556
بازدید 216
8

شرکت هوآوی از جمله برندهای معروف و خوش نام در حوزه تولید لوازم دیجیتالی از جمله گوشی موبایل و لوازم جانبی در دنیای امروز به شمار می آید که رقیب سر سخت و پر تلاشی برای برندهای بزرگی همچون اپل ، سامسونگ و… به شماره می آید. این برند متعلق به کشور چین می باشد […]

ارسال توسط :
پ
پ

شرکت هوآوی از جمله برندهای معروف و خوش نام در حوزه تولید لوازم دیجیتالی از جمله گوشی موبایل و لوازم جانبی در دنیای امروز به شمار می آید که رقیب سر سخت و پر تلاشی برای برندهای بزرگی همچون اپل ، سامسونگ و… به شماره می آید.

این برند متعلق به کشور چین می باشد که با بهره گیری از مهندسان و فناوری های نوین موجود در جهان سعی دارد تا بهترین و به روز ترین محصولات را تولید و به بازارهای جهانی عرضه دارد.

اکنون این برند چینی و موفق در حال ورود به دنیای تصویر می باشد و تلویزیون جدید خود را در سایز 65 اینچی را در دست تولید و ساخت دارد.

هوآوی قصد دارد با ورود به بخش های مختلف تولیدی جایگاه خود در میان برندهای بزرگ محکم و ثبیت کرده و در رده ی محبوب ترین تولیدکنندگان دیجیتالی قرار بگیرد.

ویژگی های تلویزیون Vision X65 هوآوی

این تلویزیون هوشمند جدید هوآوی به یک پنل 65 اینچی OLED با نرخ رفرش 120 هرتز مجهز شده است. تلویزیون هوشمند هوآوی از فناوری HDR نیز پشتیبانی می‌کند.

هم‌چنین، برای ارائه تجربه‌ای بهتر به مخاطبان، تلویزیون Vision X65 هواوی از چهارده بلندگو برای انتشار صدای خروجی استفاده می‌کند که مقدار صدای خروجی آن برابر با 75 وات است.

مکانیزم دوربین پاپ‌آپ تلویزیون هوشمند جدید هواوی یک دوربین اولترا واید 24 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

این دوربین برای برقرار تماس‌های ویدیویی کاربرد دارد که توسط چیپست Hi3559C شرکت HiSilicon و واحد پردازش عصبی آن از محاسبات مرتبط با هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند.

به علاوه، با استفاده از این دوربین می‌توانید به وسیله ژست‌های حرکتی، صدا و تصویر را کنترل کنید.

پیش‌فروش تلویزیون Vision X65 از امروز با قیمت حدود 3500 دلار در این کشور آغاز شده است که ارسال آن از تاریخ 26 آوریل شروع می‌شود.

هوآوی در کنار این تلویزیون از نسخه جدید تلویزیون قدیمی Vision V55i نیز رونمایی کرد که با قیمت 540 دلار روانه بازار خواهد شد.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.