حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
نوسان قیمت در بازار و راهکارهای دیدبازار!
20 جولای 2020 - 9:53
شناسه : 12013
بازدید 196
7

در طی ماه های اخیر باتوجه به اوضاع اقتصادی کشور و نوسان قیمت ارزی و ریالی که منجر به افزایش قیمت کالا ها و اجناس مختلف گردیده است می توان گفت که بازار خرید و فروش دچار رکود است.   نوسانات لحظه ای قیمت دلار و ارز سبب شده است تا برند های تولید کننده […]

ارسال توسط :
پ
پ

در طی ماه های اخیر باتوجه به اوضاع اقتصادی کشور و نوسان قیمت ارزی و ریالی که منجر به افزایش قیمت کالا ها و اجناس مختلف گردیده است می توان گفت که بازار خرید و فروش دچار رکود است.

 

نوسانات لحظه ای قیمت دلار و ارز سبب شده است تا برند های تولید کننده درگاه های فروش محصولات خود را بسته و یا افزایش قیمت نامتعارفی را براجناس خود اعلام نمایند.

در این میان شرکت هایی هستند که سعی دارنند تا رضایت مشتریان خود را همواره بدست آورند که شرکت صفا بازار از جمله ی این شرکت ها می باشد که در بخش بازاریابی دیجیتال به عنوان فروشگاه دیدبازار در تلاش است با تعامل و همکاری برندهای داخلی و خارجی معتبر همچون ( اسنوامولینکسسامبوتانهیمالیاکرالتکنو…)واسطه های فروش را حذف کرده و محصولات  را با مناسب ترین قیمت و کیفیت لازم بدست مصرف کنندگان ایرانی برساند.

 

با توجه به عدم موجودی کالا در بازار و نوسان شدید قیمت ها و همچنین کثرت کالاها و برندهای موجود در بازار امکان بروز رسانی مستمر کالاها ممکن نیست که در همین راستا این مجموعه تصمیمات مهمی جهت رفع این مشکلات اتخاذ کردند.

 

 


راهکارهای بهبود نوسان قیمت

  1. یکی از راهکارهای پیشنهادی توسط مدیران محترم دیدبازار استعلام قیمت روز از بازار در دو نوبت صبح و عصر و ارجاع به کارشناسان مربوطه جهت بروزرسانی قیمت کالاهای مورد نظر می باشد.
  2. مورد بعدی مورد نظر,مقایسه ی قیمت های فروشگاه بادیگر سایت های معتبر فروش اینترنتی می باشد که با ایجاد قیمت های رقابتی می توان از نوسانات قیمت در این بخش کاست.
  3. راهکار بعدی افزایش منطقی قیمت با توجه به قیمت قبل و موجود یا ناموجود بودن آن کالا در بازار می باشد.
  4. تمرکز برروی موجودی های قطعی فروشگاه و ارائه ی قیمت های مناسب و عادلانه نسبت به دیگر رقبا جهت رفاه حال مشتریان
  5. تامین کالاهای خوش فروش و خوش قیمت که توسط مشتریان بیشترین بازدید را داشته است.

 

 

در این میان عوامل شناسایی محصولات همچون موتورهای جستجوی لوازم خانگی با توجه به تماس ها و پیگیری های کاربران نسبت به بروز نبودن قیمت های فروشگاه انتقاداتی را ارائه کردنند که فروشگاه دیدبازار سعی دارد تا از آن ها به بهترین شکل ممکن بهره برده و از آن ها در راستای سطح کمی و کیفی عملیات انجام شده استفاده نماید.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.