حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, 5 اردیبهشت , 1403 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
نشان ویژه روابط عمومی هوشمند و سایبر به همراه اول اعطا شد
24 می 2021 - 0:51
شناسه : 13138
بازدید 202
4
همرا اول

نشان ویژه روابط عمومی هوشمند و سایبر به همراه اول اعطا شد همراه اول در هشتمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران دو نشان ویژه ستاره ملی روابط عمومی و ستاره طلایی روابط عمومی را دریافت نمود . هشتمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران همزمان با روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی در ۲۷ […]

ارسال توسط :
پ
پ

نشان ویژه روابط عمومی هوشمند و سایبر به همراه اول اعطا شد

همراه اول در هشتمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران دو نشان ویژه ستاره ملی روابط عمومی و ستاره طلایی روابط عمومی را دریافت نمود .

هشتمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران همزمان با روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی در ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ برگزار شد که در آن بزرگان، صاحب نظران و فعالان این صنعت حاضر بودند. در این جشنواره از برگزیدگان روابط عمومی ایران در بخش‌ها و سطوح مختلف نیز تقدیر به عمل آمد.

همرا اول

هیئت داوران این جشنواره تمامی شرکت‌ها و سازمان‌های فعال این حوزه را مورد ارزیابی قرار داده و سرانجام روابط عمومی اپراتور همراه اول را به دلیل درخشش در ابعاد هوشمند و سایبر به عنوان دریافت‌کننده دو نشان ستاره ملی روابط عمومی و ستاره طلایی روابط عمومی معرفی کردند. در بخش نهایی و اصلی معرفی ستارگان روابط عمومی ایران که فرصتی برای تبیین توانمندی‌ها و ظرفیت‌های روابط عمومی‌های فعال کشور و تجلیل از فعالان آن محسوب می‌شود، اپراتور همراه اول در دور جوایز تخصصی نشان ستاره طلایی روابط عمومی در حوزه‌های هوشمند و سایبر را از آن خود کرد.

فیلیپ بورمانس، رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی که به صورت ویدیو کنفرانس در این مراسم سخنرانی کرد در بخشی از گفته‌های خود به چالش‌های پیش روی حوزه روابط عمومی اشاره داشت و استفاده هر چه بیشتر و هوشمندانه‌تر از تکنولوژی‌های ارتباطی را ضروری دانست. وی در ادامه بیان کرد:

ما می‌بایست علاوه بر پیروی از اصول علمی در روابط عمومی‌ها، به دنبال ایجاد تغییرات مثبت هرچند کوچک باشیم که برای این مهم به حرکت به سمت استفاده از تکنولوژی‌های جدید ارتباطی نظیر اتوماسیون و هوش مصنوعی نیاز داریم.

علی ربیعی، دستیار رئیس جمهور نیز در این مراسم به شکل ویدیو کنفرانس حضور یافت و به سخنرانی پرداخت. وی طی سخنرانی خود بر اهمیت مواردی چون بهره‌برداری از فضای مجازی در امر فعالیت‌های روابط عمومی برای حرکت به سمت نوعی روابط عمومی نوری تاکید کرد

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.