حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, 8 فروردین , 1403 18 رمضان 1445 Wednesday, 27 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
مخاطبین واقعی سینما چه تعداد هستند؟
24 می 2018 - 16:31
شناسه : 3239
بازدید 286
9

سینما صنعتی است که طزفداران خاص خودش را دارد که در طرفداران پر وپا قرصی را به خود اختصاص می دهد. حالا سوال اینجاست که تعداد مخاطبان این تجارت و هنر چقدر هستند؟ میزان فروش سینمای ایران در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷، با ۳ میلیون و ۳۰۷ هزار و ۶۴۱ نفر مخاطب مجموعاً ۲۶ میلیارد […]

ارسال توسط :
پ
پ

سینما صنعتی است که طزفداران خاص خودش را دارد که در طرفداران پر وپا قرصی را به خود اختصاص می دهد. حالا سوال اینجاست که تعداد مخاطبان این تجارت و هنر چقدر هستند؟

میزان فروش سینمای ایران در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷، با ۳ میلیون و ۳۰۷ هزار و ۶۴۱ نفر مخاطب مجموعاً ۲۶ میلیارد و ۷۶۳ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۷۲۳ تومان بوده که شاهد رشدی معادل ۶۶ درصد در افزایش تماشاگر و ۵۹ درصد در افزایش فروش بوده است.

میزان فروش سینما‌ها در اردیبهشت سال گذشته ۱۶ میلیارد و ۸۶۲ میلیون تومان با تعداد مخاطب ۲ میلیون و ۴ هزار و ۵۰۸ بیننده بوده است که امسال نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان فروش و یک میلیون نفر مخاطب افزایش داشته ایم.

منبع:باشگاه خبرنگاران

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.