حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
فوتبال ویلموتس را نخواست / خسارت میخواهد!
06 دسامبر 2019 - 10:00
شناسه : 10668
بازدید 196
8

خبرساز شدن این روزهای تیم ملی فوتبال ایران به دلیل فسخ قرارداد ویلموتس،رسانه ها را مشغول کرده و مردم منتظرند که چه کسی جانشین او خواهد شد. شایعاتی در مورد بازگشت برانکو به ایران و حضور آن در تیم ملی به گوش می رسد که هنوز منبع موثقی حضور این سرمربی بنام را تایید نکرده […]

ارسال توسط :
پ
پ

خبرساز شدن این روزهای تیم ملی فوتبال ایران به دلیل فسخ قرارداد ویلموتس،رسانه ها را مشغول کرده و مردم منتظرند که چه کسی جانشین او خواهد شد.

شایعاتی در مورد بازگشت برانکو به ایران و حضور آن در تیم ملی به گوش می رسد که هنوز منبع موثقی حضور این سرمربی بنام را تایید نکرده است.

اما فسخ قرارداد با ویلموتس عواقبی را در پی دارد که یکی از آنها درخواست خسارت او از فدراسیون فوتبال ایران است.

بنابر آن چه که مارک ویلموتس در توییتر خود منتشر کرده، این مربی قرارداد خود با فدراسیون فوتبال را یک طرفه فسخ کرده است.

در شرایطی که فوتبال دوستان ایرانی منتظر نتیجه مذاکرات فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس هستند، سرمربی سابق تیم ملی بلژیک خود وارد کار شد و در صفحه شخصی اش به این موضوع پرداخت. او با تکذیب اخبار در رسانه های ایرانی، خبر توافق با مهدی تاج را غلط دانست اما در جمله ای از توییت دومش مشخص کرد که با فدراسیون قرارداد را فسخ کرده و البته به دنبال دریافت خسارت است.

ویلموتس در این دو توییت چنین نوشته است:

«برخلاف اطلاعاتی که ظاهراً در مطبوعات ایران منتشر شده است، هیچ توافقنامه‌ی دوستانه‌ای بین فدراسیون فوتبال ایران و من و کادرفنی من حاصل نشده است. ما در حال مذاکره برای یافتن راه‌حلی مسالمت‌آمیز هستیم.

به دنبال عدم رعایت تعهدات قراردادی توسط فدراسیون فوتبال ایران و به دنبال فسخ قرارداد از جانب من که کاملن نیز توجیه پذیر و قانونی است، پرونده موجود در اختیار وکلای من است. من به شخصه هیچ توضیح بیشتری در این مورد نخواهم داشت».

رییس فدراسیون فوتبال ایران بعد از مراسم بهترین های آسیا از هنگ کنگ به ترکیه و شاید کشوری ثالث رفته تا در آن جا توافقات لازم را برای جدایی مارک ویلموتس را با این مربی به عمل بیاورد که با توجه به روحیه سرمربی تیم ملی این توافق کار ساده ای نیست. بنابر آنچه که ویلموتس در این توییت ها به آن اشاره کرده او  اقدام به فسخ قرارداد کرده و به دنبال دریافت غرامت  نیز هست،موضوعی که به مسائل پیش از بازی عراق برمی گردد.

با این نوشته ها مشخص است که تصور ویلموتس بر این است که در این مذاکره دست بالا را در اختیار دارد. این در حالی است که فدراسیون فوتبال ایران ادعا می‌کند اگر پایانی را برای قرارداد ویلموتس متصور باشیم، به دلیل نپذیرفتن شرایط جدید کارفرما خواهد بود.

*نکته جالب استفاده ویلموتس از زبان فرانسه در صفحه توییتر اوست. زبانی که اغلب علاقه مندان فوتبال در ایران به آن آشنا نیستند و اغلب باید آن را با ابزارهای اینترنتی به انگلیسی برگردانده و سپس متن را ترجمه کنند.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.