حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
فروش فوق العاده چرخ خیاطی های جانتک
11 آگوست 2020 - 10:00
شناسه : 12352
بازدید 244
10

مفتخریم که اعلام کنیم چرخ خیاطی های جانتک(JANTECH) در فروشگاه اینترنتی دیدبازار موجود است. چرخ خیاطی های جانتک چرخ های خیاطی یکی از وسیله های پرکاربرد می باشند که سالیان طولانی می تواند در خانه شما باقی بماند و از آن استفاده کنید. هنر خیاطی یکی از هنر های رایج در بین اقایان و خانم […]

ارسال توسط :
پ
پ

مفتخریم که اعلام کنیم چرخ خیاطی های جانتک(JANTECH) در فروشگاه اینترنتی دیدبازار موجود است.

چرخ خیاطی های جانتک

چرخ های خیاطی یکی از وسیله های پرکاربرد می باشند که سالیان طولانی می تواند در خانه شما باقی بماند و از آن استفاده کنید. هنر خیاطی یکی از هنر های رایج در بین اقایان و خانم ها می باشد. دوخت و دوز هنر به شمار می آید و خرید چرخ خیاطی با کیفیت برای افراد علاقه مند به این حرفه از همیت بالایی برخوردار است.

از دید بسیاری از افراد خرید چرخ خیاطی ضروری به نظر نمی آید و حاضر نیست که هزینه ای را بایت خرید آن تقبل کند. زمانی که لباس شما پاره می شود می توانید با داشتن یک چرخ خیاطی با کیفیت آن را بدوزید اما اگر بخواهید که به خیاطی مراجعه کنید باید هزینه زیادی را متحمل شوید. با خرید چرخ خیاطی می توانید هنگام بیکاری در خانه مشغول دوختن لباس های شیکی برای خود باشید و کسب و کار کوچکی را نیز راه اندازی کنید.

 

چرخ خیاطی های جانتک

چرخ خیاطی های جانتک

طراحی با کیفیت و زیبا

شرکت جانتک در تولید چرخ خیاطی بالغ بر 60 سال سابقه دارند.

چرخ خیاطی جانتک با بدنه ای سفید رنگ به بازار عرضه شده و از کیفیت ساخت خوبی بهره می برد. مدل چرخ خیاطی جانتک می تواند برای مصارف خانگی مورد استفاده افراد مبتدی و حرفه ای قرار گیرد.این چرخ خیاطی ها از 32 مدل دوخت متنوع بهره می برد که دست کاربر را در دوخت و دوز باز نگه می دارد. موتور با کیفیت این چرخ خیاطی قابلیت 680 دوخت در دقیقه را دارا می باشد که موجب کاراتر شدن این محصول شده است.

عرض دوخت 0 تا 5 میلی متر و طول دوخت 0 تا 4 میلی متر از قابلیت های خوب چرخ خیاطی جانتک به شمار می آید. با استفاده از چرخ خیاطی جانتک جدید می توانید لباس های شیک و مجلسی برای حود بدوزید و در مهمان ها بدرخشید.

 

برای خرید این چرخ خیاطی فوق العاده جانتک به سایت ما مراجعه کنید—>    didbazar

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.