حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, 7 فروردین , 1403 17 رمضان 1445 Tuesday, 26 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
شکایت استرالیا از سامسونگ!
08 جولای 2019 - 15:59
شناسه : 6306
بازدید 235
9

سامسونگ در حال تسخیر بازار موبایل جهانی است. این اتفاق در ایران به طرز چشمگیری در حال رشد است، در این بین استرالیا هم از این قضیه عقب نمانده است. اما طی شکایتی اعلام کرده که ضد آب بودن گوشی های سامسونگ صحت ندارد! کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا(ACCC)از سامسونگ به دادگاه شکایت کرده […]

ارسال توسط :
پ
پ

سامسونگ در حال تسخیر بازار موبایل جهانی است. این اتفاق در ایران به طرز چشمگیری در حال رشد است، در این بین استرالیا هم از این قضیه عقب نمانده است. اما طی شکایتی اعلام کرده که ضد آب بودن گوشی های سامسونگ صحت ندارد!

کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا(ACCC)از سامسونگ به دادگاه شکایت کرده است. این کمیسیون ادعا می کند سامسونگ درباره ماهیت ضدآب موبایل هایش مشتریان را گمراه کرده است. طبق این ادعا سامسونگ از ٢٠١۶ میلادی موبایل هایی را در محیط هایی مانند استخر و اقیانوس تبلیغ می کند، حال آنکه مبنایی برای آن وجود ندارد.

راد سیمزمدیر ACCC در بیانیه ای دراین باره اعلام کرده است: ACCC معتقد است تبلیغات سامسونگ به طور گمراه کننده نشان می دهد موبایل های گلکسی را می توان در آب اقیانوس یا استخر استفاده کرد و دستگاه از قرار گرفتن در معرض آب آسیبی نمی بیند اما این امر حقیقت ندارد.

این شکایت براساس بررسی بیش از ٣٠٠ آگهی تبلیغاتی انجام شده است.

در آگهی ها موبایل های گلکسی مختلفی دارای گواهینامه IP۶۸ ضدآب نمایش داده می شوند. این بدان معنا است که دستگاه های مذکور می توانند در عمق ١.۵متری آب به مدت ٣٠ دقیقه بمانند. اما ACCC اشاره می کند این گواهینامه شامل انواع مختلف آب نمی شود و سامسونگ نیز خود ادعا می کند بهتر است در ساحل از موبایل گلکسی اس١٠ استفاده نشود.

منبع: مهر

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.