حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, 4 فروردین , 1403 14 رمضان 1445 Saturday, 23 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
سیستم های تهویه ال جی با پشتیبانی گوگل
25 سپتامبر 2019 - 9:53
شناسه : 7691
بازدید 277
11

شرکت ال جی الکترونیک اولین مجموعه تهویه مطبوع خود را معرفی کرد که با گوگل اسیستنت سازگار است. سری جدید WS باعث می شود خانواده ها بتوانند با استفاده از برنامه گوگل اسیستنت یا بلندگو هوشمند سازگار، کارهای خود را با صدای خود انجام دهند. این ویژگی روشن و خاموش کردن دستگاه به صورت صوتی […]

ارسال توسط :
پ
پ

شرکت ال جی الکترونیک اولین مجموعه تهویه مطبوع خود را معرفی کرد که با گوگل اسیستنت سازگار است. سری جدید WS باعث می شود خانواده ها بتوانند با استفاده از برنامه گوگل اسیستنت یا بلندگو هوشمند سازگار، کارهای خود را با صدای خود انجام دهند.

این ویژگی روشن و خاموش کردن دستگاه به صورت صوتی را شامل می شود و هنگام اتصال سیستم تهویه مطبوع به وای فای خانگی کاربران می توانند دما و حالت را کنترل کنند. کاربر به سادگی با گفتن “خب گوگل تهویه مطبوع را روشن کن” می توانند از آن استفاده کنند.

همچنین کاربران می توانند از طریق برنامه تلفن همراه Smart ThinQ ال جی به زمان واقعی و هفتگی/ماهانه انرژی دسترسی پیدا کنند. با عملکرد کنترل انرژی می توان سطح مصرف انرژی را گرفت. ۴ سطح مصرف برق به کاربران این امکان را می دهد تا سطح را متناسب با نیاز خود تنظیم کنند، بنابراین اگر فقط یک یا دو نفر در اتاق حضور داشته باشند کاربران تا ۴۰ درصد انرژی مصرفی را برای کاهش مصرف تنظیم می کنند.

یکی دیگر از ویژگی های مهم حالت آرام (Quiet Mode) بوده که برای اطمینان از عملکرد آرام تهویه هوا به خصوص در شب است.

کمپرسور Twin Rotatory یک موتور تخصصی است که عملکردی کارآمد را ارائه می دهد.

مجموعه WS ال جی دارای کولر R32 است که با فناوری داخلی سطح کولر را کنترل می کند و قبل از رسیدن به سطح خطرناک، خاموش می شود تا از آسیب رسیدن به کمپرسور جلوگیری کند.

طراحی زیبا و باریک این صفحه نمایش با نشان دادن دما و حالت تکمیل می شود. ال جی با معرفی مجموعه جدید تهویه مطبوع خود با عنوان WS یک راه حل عالی برای خنک تر شدن فضای خانه در روزهای گرم ارائه داده است.

قابل ذکر است، امکان کنترل تهویه مطبوع از طریق یک فرمان صوتی ساده و نظارت بر مصرف انرژی از طریق تلفن همراه به کاربران تجربه راحتی در خانه هوشمند را ارائه می دهد.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.