حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, 29 فروردین , 1403 9 شوال 1445 Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
سریال پایتخت و ماجراهایش!
20 ژانویه 2020 - 12:45
شناسه : 11260
بازدید 274
7

سریال پایتخت تا به امروز پنج فصل از تولدش میگذرد و همچنان مردم در انتظار ساخت سری جدید این سریال محبوب و پر ماجرا هستند. مژده ای که میتوان به دوست داران این سریال داد ساخت پایتخت 6 میباشد در این سریال تتغییراتی اعم از: نبود دو نفر در سریال است که یکی از آنها […]

ارسال توسط :
پ
پ

سریال پایتخت تا به امروز پنج فصل از تولدش میگذرد و همچنان مردم در انتظار ساخت سری جدید این سریال محبوب و پر ماجرا هستند.

مژده ای که میتوان به دوست داران این سریال داد ساخت پایتخت 6 میباشد در این سریال تتغییراتی اعم از: نبود دو نفر در سریال است که یکی از آنها خشایار الوند که به دیار باقی شتافت و دیگری علیرضا خمسه است که با نقش بابا پنجعلی خداحافظی کرده ولی همچنان نقی معمولی و خانواده اش به راه خود نیز ادامه خواهند داد و نقی معمولی نامزد انتخابات و بهتاش دروازه بان میشود.

گفته های کارگردان سریال پایتخت:

کارگردان سریال پایتخت در پاسخ به این سوال که محوریت کدام شخص در سریال بیشتر است؟

میگوید:در حقیقت شخصیت بابا پنجعلی (علیرضا خمسه ) در سری جدید فوت کرده است ولی در طول سریال دائما از او و قصه ها و خاطره هایش یاد خواهد شد مانند سری قبل که مهران احمدی حضور نداشت ولی مدام مانند انسان زنده کنار قصه بود. و ماجرای شگفت آور در این سریال بازگشت بهبود از شاخ آفریقا است که فراز و نشیب هایی برای ماجرا رقم میزند.

وی اظهار کرد: در این قسمت به دلیل پررنگ شدن نقش بهتاش (بهرام افشاری) نقش کلیدی کار را بازی میکند و به دلیل فیزیک  و قد بلندی که دارد آقای تنابنده کار جدیدی را برای او خلق کرده است.

سیروس مقدم در مصاحبه های اخیر خود درباره تمام شدن نقش بابا پنجعلی و خداحافظی او با سریال پایتخت گفته بود. و از توضیحات او به این نتیجه رسیدیم که تمام ظرفیت های نقش بابا پنجعلی در فصل 5 به پایان رسیده و او دچار بیماری آلزایمر شده و روز به روز تحلیل میرفت و به جایی میرسد که در فصل جدید اتفاقی نو برای عرضه به مخاطبان ندارد به همین دلیل در سری 6 از او خداحافظی خواهیم کرد.

سیروس مقدم از خشایار الوند نیز یاد کرد و گفت: دقیقاً دو هفته پیش از تهران حرکت کردم به طرف شیرگاه تا کار را شروع کنم، در داخل اتاق کارم عکس بزرگی از خشایار الوند دارم؛ از او اجازه گرفتم و رفتم. کار هم با خانواده‌اش کلید خورد و پلان نمادین را هم با حضور یادگاری‌هایشان گرفتیم. واقعیت این است که 10 سال شبانه‌ روز با خانواده “پایتخت” زندگی کرد و به جای همه کاراکترها صحبت می‌کرد. قصه روان و شیوایی داشت؛ روحش شاد و یادش گرامی باد.

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.