حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
فیلم کوتاه سربار در نیمه راه
17 آگوست 2019 - 13:19
شناسه : 6671
بازدید 294
11

فیلم کوتاه سربار به تهیه کنندگی مشترک محمدرضا شاهانی و رامی مجاهد برای نمایش در جشنواره های فیلم کوتاه ملی و بین المللی من جمله جشنواره  فیلم کوتاه تهران آماده می شود. فیلمبرداری فیلم کوتاه سربار، آخرین تولید موسسه فیلمسازی نقطه دید فردا به پایان رسید.   فیلم نامه ای اقتباس شده از جلال آل […]

ارسال توسط :
پ
پ

فیلم کوتاه سربار به تهیه کنندگی مشترک محمدرضا شاهانی و رامی مجاهد برای نمایش در جشنواره های فیلم کوتاه ملی و بین المللی من جمله جشنواره  فیلم کوتاه تهران آماده می شود.

فیلمبرداری فیلم کوتاه سربار، آخرین تولید موسسه فیلمسازی نقطه دید فردا به پایان رسید.

 

فیلم نامه ای اقتباس شده از جلال آل احمد

رامی مجاهد نویسنده و کارگردان این فیلم در گفتگویی کوتاه با مجله خبری کافه بازار گفت : “این فیلم اقتباسی آزاد از «قصه بچه مردم جلال آل احمد» است که با یک تیم حرفه ای ، با حداقل بودجه و در مدت زمان محدود ، در سبک و سیاق فیلم های مستقل و کم هزینه تولید شده است”.

قصه فیلم راجع به مادری است که ناچار میشود بین فرزند و همسر دومش , یکی را انتخاب کند. رامی مجاهد معتقد است اگرچه به دلیل کمبود زمان و بودجه نتوانسته است آنچه در ذهنش داشته را تماما به مرحله ی اجرا در بیاورد اما به دلیل پشتیبانی  یک تیم حرفه ای در فرآیند تولید این فیلم ، احتمال زیادی به موفقیت های جشنواره ای این فیلم می رود.

 

گفتگوی کوتاه محمدرضا شاهانی «تهیه کننده فیلم» با کافه بازار

این فیلم هم اکنون در مرحله ی تدوین است و محمدرضا شاهانی تهیه کننده دیگراین فیلم در مصاحبه اختصاصی با مجله خبری کافه بازار اعلام کرد که علیرغم همه کمبودها در مراحل مختلف و فشردگی زمان پروداکشن خوشبین است که این فیلم را برای اولین نمایش عمومی فیلم؛ به جشنواره فیلم مستقل تهران برساند.

با توجه به خط سیر فیلم نامه ؛ لوکیشن های این فیلم در محدوده بازار تهران محله امام زاده یحیی فیلم برداری شده است.

 

آشنایی با عوامل فیلم سربار

از بازیگران مطرحی که در این فیلم کوتاه نقش ایفاء کرده اند می توان به بازی جلیل فرجاد در سه نقش متفاوت – راننده تاکسی، بادکنک فروش و قصاب – و  فهیمه مومنی در نقش مادر یک خانواده نا به سامان ایفای نقش می کند.

 

جلیل فرجاد در فیلم کوتاه سربار-3

جلیل فرجاد در نقش قصاب در فیلم کوتاه سربار

 

جلیل فرجاد در نقش بادکنک فروش در فیلم کوتاه سربار

جلیل فرجاد در نقش بادکنک فروش در فیلم کوتاه سربار

 

فهیمه مومنی در فیلم کوتاه سربار

فهیمه مومنی در فیلم کوتاه سربار

دیگر عوامل فیلم سربار عبارتند از :

بازیگران : صفیه شریعتی ، شیوا سرمست ، فاطمه قزاقی ، مهدیه شفیعی / بازیگران خردسال : نامی نوری ،محمد امین عاشوری / طراح گریم : مهران روحانی / تصویر بردار : علیرضا بابایی / صدا بردار : علیرضا نوین نژاد / طراح صحنه و لباس : دامون گلریز / مجری گریم : محمد اعرابی / موسیقی متن : مهدیه شفیعی / عکاس : خدیجه امینی / دستیار کارگردان : سحر نورمنور / دستیار صحنه و لباس : ساناز عزیزی / مدیر تولید : محمد نوروزنیا / مدیر تدارکات : محسن دادرند / تدارکات : حسین گوهری / خدمات : بهروز آقازاده

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.