حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 6 اردیبهشت , 1403 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
سئو Search Engine Optimization) Seo) چیست؟
27 ژانویه 2020 - 10:16
شناسه : 11319
بازدید 196
7

سئو چیست؟ این عبارت مخفف Search Engine Optimization یا همان بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است . هدف اصلی آن کسب جایگاه بهتر در نتایج جستجو گوگل است. روزانه کاربران بسیاری کلمات مورد نظر خود را در گوگل جستجو میکنند . این موتور جستجو پیشنهاداتی متناسب با عبارات جستجو شده به آنها نمایش میدهد. […]

ارسال توسط :
پ
پ

سئو چیست؟

این عبارت مخفف Search Engine Optimization یا همان بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است . هدف اصلی آن کسب جایگاه بهتر در نتایج جستجو گوگل است. روزانه کاربران بسیاری کلمات مورد نظر خود را در گوگل جستجو میکنند . این موتور جستجو پیشنهاداتی متناسب با عبارات جستجو شده به آنها نمایش میدهد. هر چقدر جایگاه شما در لیست نتایج بالاتر باشد شانس بیشتری برای جذب کاربر خواهید داشت . اصطلاحا سئو سایت شما بهتر است .  تکنیک های سئو مجموعه ای از دانش، خلاقیت و آنالیز هستند. روش های متنوعی برای سئو سایت وجود دارد ولی همه آنها در یک هدف مشترک هستند. هدف اصلی رسیدن به رتبه یک گوگل است. برای موفقیت در سئو نیازمند تولید محتوا هستیم، محتوایی که برای کاربر ارزشمند بوده و برای موتور جستجو قابل درک باشد. علاوه بر این، استراتژی درست برای تولید و ارایه محتوا در کنار طراحی مناسب سایت میتواند شانس شما را برای کسب جایگاه بهتر افزایش دهد. ورود کاربر به سایت اولین هدف ما و تبدیل بازدیدکننده به مشتری مهم ترین هدف خواهد بود. شما می توانید منبعد مطالب بیشتر از سئو در سایت خبری دیدبازار بیاموزید .

در ادامه خواهید آموخت

چرا به سئو نیاز خواهیم داشت ؟

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.