حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, 25 فروردین , 1403 5 شوال 1445 Saturday, 13 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
رشد تولید یخچال و فریزر در ماه های گذشته
24 آگوست 2019 - 23:06
شناسه : 6765
بازدید 251
9

با همت و تلاش صنعتگران ایرانی و به لطف خداوند، تولید لوازم خانگی در کشور افزایش پیدا کرده است. بررسی ها در این زمینه نشان می دهد که تولید انواع یخچال و فریزر در کشور در یک بازه زمانی مشخص نسبت به سال قبل افزایش داشته است. بررسی آمارهای وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی […]

ارسال توسط :
پ
پ

با همت و تلاش صنعتگران ایرانی و به لطف خداوند، تولید لوازم خانگی در کشور افزایش پیدا کرده است. بررسی ها در این زمینه نشان می دهد که تولید انواع یخچال و فریزر در کشور در یک بازه زمانی مشخص نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

بررسی آمارهای وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی از تولید ۳۶۵ هزار و ۳۰۰ دستگاه یخچال و فریزر از ابتدای امسال تا پایان تیرماه است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۱۵.۶ درصدی نشان می‌دهد.

تا پایان تیرماه پارسال ۳۱۶ هزار دستگاه انواع یخچال و فریزر در کشور تولید شده بود.

برپایه آمارهای یاد شده، در چهار ماه نخست امسال ۱۶۷ هزار و ۴۰۰ دستگاه تلویزیون توسط شرکت‌های داخلی تولید شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال افت ۲۷.۴ درصدی داشته است.

تولید ماشین لباسشویی در این مدت با افت ۸.۴ درصدی به ۱۶۸ هزار و ۱۰۰ دستگاه رسید و تولید کولر آبی نیز با رشد ۹.۷ درصدی در مقایسه با چهار ماهه نخست پارسال به ۵۰۷ هزار و ۸۰۰ دستگاه رسید.

پیشتر «علیرضا موسوی مجد»، رئیس هیات مدیره انجمن لوازم صوتی و تصویری ایران در گفت وگو با ایرنا پیش‌بینی کرد که در ۶ ماهه دوم امسال شاهد بهبود شرایط تولیدکنندگان و افزایش شمارگان تولید باشیم که این امر به کاهش قیمت‌ها خواهد انجامید.

منبع: پایگاه خبری ال کا ایران

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.