حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, 4 فروردین , 1403 14 رمضان 1445 Saturday, 23 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
ربات های اینستاگرامی جهت افزایش فالوور
11 آوریل 2021 - 18:11
شناسه : 12994
بازدید 157
7
ربات اینستاگرام

امروزه با وجود اپلیکیشن هایی مثل اینستاگرام، یوتوب و… راه برای تبلیغ و معرفی کسب و کار ها زیاد است. اما یکی از دغدغه های این حوزه این است که فالوور های پیج زیاد باشد تا بیشتر دیده شود و موثر و پرقدرت تر بتوانیم از این راه به معرفی خود بپردازیم. ربات اینستاگرام ربات […]

ارسال توسط :
پ
پ

امروزه با وجود اپلیکیشن هایی مثل اینستاگرام، یوتوب و… راه برای تبلیغ و معرفی کسب و کار ها زیاد است. اما یکی از دغدغه های این حوزه این است که فالوور های پیج زیاد باشد تا بیشتر دیده شود و موثر و پرقدرت تر بتوانیم از این راه به معرفی خود بپردازیم.

ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام کارمندی است که به صورت 24 ساعت و بدون خطا برای شما کار می کند و دستمزد کمی می گیرد. ربات اینستاگرام یک سیستم هوشمند برای افزایش فالوور ، تبلیغات و مدیریت اکانت اینستاگرام شماست. ربات می‌تواند با تنظیم شدن بر روی اهداف شما که این اهداف می‌توانند صفحه های رقیب و پرطرفدار اینستاگرام ، تگ ها و یا موقعیت های جغرافیایی از یک شهر گرفته تا یک محله خاص تنظیم شود و از این اهداف برای شما فالوور واقعی و فعال اینستاگرام به صورت تضمینی جمع آوری کند.

فواید ربات های اینستاگرامی

  • سرعت بالا و اثر بخش بودن

با استفاده از ربات ها ، این کارها به طور خودکار برای شما انجام می شود. آنها می توانند پست های را نظر دهند ، دنبال کنند و دوست داشته باشند. بنابراین با کمترین وقت و تلاش نتیجه می گیرید.

  • به صورت خودکار فاوور های شمارا افزایش می دهند

رباتها می توانند کاربران را در مکان شما جستجو کنند و به طور خودکار آنها را دنبال کنند. آنها همچنین می توانند کاربرانی را که شما را دنبال کرده اند نیز دنبال کنند. با این روش می توانید دسترسی خود را افزایش داده و مشتریان بالقوه را کشف کنید.

  • محتوا های شمارا به طور زمان بندی شده قرار می دهد

شما میتوانید با دانستن میانگین زمانی بازدید پست های خود ، آن ها را در این زمان ها منتشر کنید که بازدید بیشتری داشته باشید.

انواع ربات های اینستاگرام

      1. های فالوور

انواع ربات های اینستاگرام

های فالوور یک ربات اینستاگرام است که به صورت اتوماتیک و هدفمند برای شما از داخل پیج های هدفتان فالوور واقعی و فعال جذب میکند. نحوه محاسبه به صورت تضمینی میباشد و تا زمانی که فالوور مورد نظر جذب نشده باشد ربات به کار خود ادامه میدهد. یکی از هوشمند ترین ربات اینستاگرام ، به شما در افزایش فالوور پیج اینستاگرام کمک می کند .

       2. فالوجت

انواع ربات های اینستاگرام

یکی از  قوی ترین ارائه دهنده فالوور اینستاگرام و ربات افزایش فالوور است. جذب طبیعی فالوور برای کسب و کارهای حرفه ای افزایش کامنت، لایک و فالوور سریع، واقعی و ایرانی را با این ربات تجربه کنید.

       3. اینستاساز

انواع ربات های اینستاگرام

اینستاساز یک سیستم هوشمند برای افزایش فالوور ، تبلیغات و مدیریت اکانت اینستاگرام شماست، ربات می‌تواند با تنظیم شدن بر روی اهداف شما که این اهداف می‌توانند صفحه های رقیب و پرطرفدار اینستاگرام ، تگ ها و یا موقعیت های جغرافیایی از یک شهر گرفته تا یک محله خاص تنظیم شود و از این اهداف برای شما فالوور واقعی و فعال اینستاگرام به صورت تضمینی جمع آوری کند.

 

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.