حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, 1 اردیبهشت , 1403 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
دیپوینت محصولات جدید تولید می کند
10 آگوست 2019 - 10:09
شناسه : 6620
بازدید 376
11

شرکت گل آسای سرما با تلاش در توسعه ملی و حمایت از کالای ایرانی در تلاش است که با دانش روز واستفاده از متخصصین کارآمد ایرانی در این امر مهم گامی موثر بردارد. از این رو یک واحد تولید کننده یخچال فریزر خانگی هوشمند در شهرک صنعتی ایوانکی با اتکا به دانش بومی ، 15 […]

ارسال توسط :
پ
پ

شرکت گل آسای سرما با تلاش در توسعه ملی و حمایت از کالای ایرانی در تلاش است که با دانش روز واستفاده از متخصصین کارآمد ایرانی در این امر مهم گامی موثر بردارد.

از این رو یک واحد تولید کننده یخچال فریزر خانگی هوشمند در شهرک صنعتی ایوانکی با اتکا به دانش بومی ، 15 درصد تامین نیاز کشور به این محصول را در اختیار دارد .

یک میلیون دستگاه یخچال فریزر هوشمند سالانه در کشور تولید می شود که شرکت گل آسای سرما با برند “دیپوینت” توانسته است 150 هزار دستگاه را تولید کند.

منصوری راوندی مدیر عامل کارخانه گفت  : با مهندسی معکوس ، طراحی و ساخت قالب ها و در اختیار قرار دادن مواد اولیه مورد نیاز به 100 شرکت شامل 80 شرکت داخلی و 20 شرکت خارجی ، برترین قطعات و تجهیزات برای تولید یخچال فریزر های آی پلاس این واحد بکارگرفته می شود .
وی افزود: محصولات این واحد نه تنها رقیب سرسخت تولیدات خارجی از جمله تولیدات کشور کره است، بلکه سفارش های یخچال فریزر هوشمند برای 6 شرکت و برند یخچال سازی بزرگ کشور را هم تامین می کند .
80 درصد مواد اولیه و تجهیزات بکار رفته در یخچال فریزر های این شرکت داخلی است و فقط چند قطعه که در داخل کشور موجود نیست از کره وارد می شود 
کمپرسورهای بکار رفته در محصولات این کارخانه از نوع اینورتر است که در مقایسه با کمپرسورهای معمولی هم دوام بیشتر و هم 30 درصد مصرف انرژی کمتری دارد .
مدیر عامل کارخانه ابراز امیدواری کرد با راه اندازی یک کارخانه دیگر در کنار کارخانه فعلی تا سال 99 و آغاز تولید چهار محصول جدید تا پایان امسال شمار شاغلان در این کارخانه از 300 نفر فعلی به 700 نفر برسد.

امید است با تلاش این شرکت حمایت مردم عزیز کشور از تولید ملی به صنعت و اقتصاد کشور کمک شایانی به عمل آید.

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.