حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
حباب بیت کوین
16 ژانویه 2021 - 2:27
شناسه : 12616
بازدید 224
12
آیا قیمت بیت کوین حباب است؟

باتوجه به رشد اخیر بیت کوین عده ایی تصور می کنند که این رشد یک حباب است و یک سقوط بزگ به دنبال دارد، اما عده ایی هم برا این باورند که همه ی این رشد یک حباب نیست. ما در این خبر به این موضوع میپردازیم. آیا رشد اخیر بیت کوین حباب است؟ تجربه […]

ارسال توسط :
پ
پ

باتوجه به رشد اخیر بیت کوین عده ایی تصور می کنند که این رشد یک حباب است و یک سقوط بزگ به دنبال دارد، اما عده ایی هم برا این باورند که همه ی این رشد یک حباب نیست. ما در این خبر به این موضوع میپردازیم.

حباب بیت کوین

آیا رشد اخیر بیت کوین حباب است؟

تجربه در این سال ها ثابت کرده وقتی مردم وارد بازاری می شوند در حقیقت وقت خروج از آن بازار است. این یک واقعیت تلخ است اما تجربه آن را بار ها و بار ها ثابت کرده است. باید ذکر شود که مرجع راهبرد امور مالی انگلستان (Financial Conduct Authority) با انتشار گزارشی صریح به سرمایه‌گذاران در بازار بیت‌کوین هشدار داد که باید انتظار از‌دست‌دادن تمام دارایی خود در این بازار را داشته باشند.

دو روز ریزش پی در پی در این هفته در بازار بیت کوین ریسک بالای این بازار را به نمایش گذاشت به صورتی که ریزش سراسری در بازار رمزارزها فقط در روز یکشنبه سبب‌شد حدود ۲۰۰ میلیارد دلار از ارزش کل بازار رمزارزها در یک روز ناپدید شود.

جهش زیاد قیمت بیت کوین

جهش اخیر قیمت بیت کوین پس از آن صورت گرفت که بسیاری از مدیران ارشد صندوق‌های سرمایه‌گذاری و شرکت‌های بزرگ، پیش‌بینی‌هایی جاه‌طلبانه در ارتباط با آینده این ارز دیجیتال مطرح کردند. این افزایش قیما اخیر که انتظار می رود در این روند صعودی یک توقف مشاهده شود اما همچنان پر قدرت رشد میکند نگران کننده است. همچنین این انتظار هست که اینگونه افزایش قیمت در چند روز اتفاق بیوفتند نه در چند ساعت برای همین گمان می شود که این رود پر شدت صعودی یک حباب است.

جهش قیمت بیت کوین

یادآور خاطرات تلخ

نباید فراموش کنیم که آخرین باری که بیت کوین چنین رفتاری از خود نشان داد و تب‌وتاب سفته‌بازی در این بازار بالا گرفت، شاهد ناامیدی‌های گسترده‌ای در ماه‌های پس از آن بودیم. نباید فراموش کرد که به‌عقیده بسیاری از خریداران بیت کوین، روند صعودی فعلی با روند صعودی سال ۲۰۱۷ متفاوت است.

هیجان و کمبود
پس بهتر است معامله گران این بازار برای معمله ارز های دیجیتال  کمی احتیاط را چاشنی کار خود کنند.
<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.