حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, 8 فروردین , 1403 18 رمضان 1445 Wednesday, 27 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
حاتمی کیا:خستگی دو ماهه سفر به شهرهای ایران بر تنم ماند
08 می 2018 - 18:58
شناسه : 3081
بازدید 337
9

ابراهیم حاتمی‌کیا در پی حواشی شب گذشته (17 اردیبهشت ماه) تیم تبلیغاتی «به وقت شام» در پردیس سینمایی «کورش» گفت: اگر دلی لرزید، اگر وحشتی ایجاد شد بر ما ببخشید و حلال‌مان کنید.  این کارگردان سینما در نوشتاری آورده است: «یا حق بچه‌های گروه تبلیغاتی «به وقت شام»، من شاهد زحمات مومنانه و شبانه‌روزی شما در این چند […]

ارسال توسط :
پ
پ

ابراهیم حاتمی‌کیا در پی حواشی شب گذشته (17 اردیبهشت ماه) تیم تبلیغاتی «به وقت شام» در پردیس سینمایی «کورش» گفت: اگر دلی لرزید، اگر وحشتی ایجاد شد بر ما ببخشید و حلال‌مان کنید.

 این کارگردان سینما در نوشتاری آورده است:

«یا حق

بچه‌های گروه تبلیغاتی «به وقت شام»، من شاهد زحمات مومنانه و شبانه‌روزی شما در این چند ماه بودم ولی این نمایش کورش در شأن “به وقت شام” نبود.

خستگی دو ماهه سفر به شهرهای ایران بر تنم ماند. من تصورم آن بود که قرار  است کسی به شکل ریش قرمز در فضای بیرونی “کورش” بایستد و مردم با او عکس بیاندازند. نه اسبی و نه جمعی و نه فریادی، آن هم داخل مجتمع در مخیله‌ام نبود و من بی‌خبر بودم.

عزیزان آزرده‌خاطر در مجتمع کورش، اعم از مردم و کسبه محترم اگر دلی لرزید، اگر وحشتی ایجاد شد، برما ببخشید و حلال‌مان کنید.»

شامگاه دوشنبه 17 اردیبهشت ماه برای مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی فیلم «به وقت شام» برنامه‌ی ویژه‌ای در پردیس کوروش با حضور ابراهیم حاتمی کیا و کارن همایون فر و جمعی از بازیگران این فیلم از جمله آنهایی که ایفاگر نقش داعشی‌ها بودند،تدارک دیده شد و در اطلاع رسانی و تبلیغ این برنامه این‌طور گفته می‌شد که بازیگری که با جمله «چطوری ایرانی؟» معروف شده بود هم حضور دارد اما تیم تبلیغاتی «به وقت شام» این بازیگران را با شکل و شمایل داعشی فیلم و نیز با اسب و شمشیر راهی پردیس کوروش کردند که طبق فیلم‌های منتشر شده در فضای مجازی باعث ترس، وحشت مردم و کسبه‌ی این مجتمع شد.

این اتفاق از شامگاه گذشته تاکنون واکنش‌ها و انتقادات بسیاری را در فضای مجازی به همراه داشته و فیلم‌های این اتفاق، به وفور پخش شده است.

این خبرگزاری در پی این اتفاق تاکنون پاسخ رسمی از مسوولان سازمان اوج (تهیه‌کننده به وقت شام) دریافت نکرده است.

منبع: ایسنا

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.