حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, 8 فروردین , 1403 18 رمضان 1445 Wednesday, 27 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
تلویزیون های ارزان بازار
23 ژانویه 2020 - 9:00
شناسه : 11305
بازدید 250
9

تلویزیون امروزه به وسیله ای کاملا ضروری در هر خانه ای تبدیل شده است به طوری که اگر نباشد خلا آن حس میشود. حتی در مناطق محروم و روستاها نیز وجود این جعبه جادویی ضروری است و در ارتباطات نقش مهمی را ایفا میکند. حال میرسیم به سر موضوع خرید این دستگاه پر کاربرد و […]

ارسال توسط :
پ
پ

تلویزیون امروزه به وسیله ای کاملا ضروری در هر خانه ای تبدیل شده است به طوری که اگر نباشد خلا آن حس میشود.

حتی در مناطق محروم و روستاها نیز وجود این جعبه جادویی ضروری است و در ارتباطات نقش مهمی را ایفا میکند.

حال میرسیم به سر موضوع خرید این دستگاه پر کاربرد و قیمت هایی که روز به روز با این شرایط بازار،بالا و پایین میشوند.

ما در این مقاله میخواهیم  لیستی از تلویزیون های با کیفیت و ارزان را به شما معرفی کنیم تا حدودی به شما برای خرید آن کمک کنیم.

تلویزیون های هوشمند تی سی ال

شرکت چینی تی سی ال یکی از برندهایی است که روز به روز بازار جهانی شاهد موفقیت های آن میباشد به خصوص در کشور آمریکا که این دسته  تلویزیون ها سهم زیادی از بازار این کشور پیشرفته را به خود اختصاص میدهد. در واقع قیمت پایین و رضایت مشتریان از تلویزیون های تی سی ال سبب پیشرفت این برند شده است.

تلویزیون های هوشمند تی سی ال در لیست ارزانترین تلویزیون های بازار جهانی جایگاه نخست را به خود اختصاص داده  و با کمتر از 200 دلار به فروش میرسد و این شرکت تلویزیون هایی را در سایزهای متفاوت تولید میکند.

تلویزیون  های هوشمند توشیبا

یکی دیگر از گزینه های ارزان موجود در بازار برند توشیبا است که این شرکت هم تلویزیون هایی را در سایزهای متفاوت تولید میکند.

قابلیت های موجود در این تلویزیون و همچنین رضایت افراد از این محصول توانسته آنرا در لیست تلویزیون های با کیفیت ارزان قرار دهد.

تلویزیون هوشمند Insignia

این دسته از تلویزیون ها نیز ویژگی هایی را داراست از جمله: مجهز به فایر تی وی بوده و با کیفیت تصویر4K از با کیفیت ترین ها میباشد.

 

 

تلویزیون های هوشمند جی پلاس

با وجود تحریم های موجود در کشور واردات تلویزیون های کره ای مانند ال جی و سامسونگ به کشور ممنوع شده است و به جای آنها تصمیم بر این شده است که برندهای جی پلاس و سام جایگزین آنها شوند.

تلویزیون های ایوولی

این برند تا حدودی ناشناخته میباشد ولی محصولات آن از کیفیت نسبتا خوبی برخوردار هستند و همچنین قیمت پایین محصولات این شرکت طرفدارانی را جذب کرده است.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.