حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
تلویزیون سونی مدل KD-55AG9 را بشناسیم!
07 ژانویه 2020 - 18:00
شناسه : 11209
بازدید 187
8

تلویزیون در دنیای امروزه نقش کاربردی مهمی دارد که بنابر تلکنولوژی ها و فناوری های نوین به وجود آمده در قالب تلویزیون هوشمند در شرکت های بزرگ تولید و به بازار صوت و تصویر عرضه می گردد و به مصرف کنندگان ارائه می گردد. برند سونی ،برند خوش نام و خوش آوازه ژاپنی که سالیان […]

ارسال توسط :
پ
پ

تلویزیون در دنیای امروزه نقش کاربردی مهمی دارد که بنابر تلکنولوژی ها و فناوری های نوین به وجود آمده در قالب تلویزیون هوشمند در شرکت های بزرگ تولید و به بازار صوت و تصویر عرضه می گردد و به مصرف کنندگان ارائه می گردد.

برند سونی ،برند خوش نام و خوش آوازه ژاپنی که سالیان طولانی در حوزه تولید محصولات صوتی و تصویری فعالیت دارد،توانسته با بکارگیری علوم جدید و نوین در ساخت تولیدات خود،بر محبوبیت خود در بازار لوازم خانگی بیافزاید.

در این مقاله قصد داریم یکی از محصولات برند بزرگ سونی،که سابقه خوبی در تولیدات خود دارد بپردازیم و ویژگی های آن را به شما معرفی کنیم.

مشخصات فنی تلویزیون سونی مدل KD-55AG9

کیفیت تصویر و حالت نمایشی آن در هنگام خرید کالای دیجیتال ،همواره یکی از مهمترین و اساسی ترین معقوله برای خرید این کالا محسوب می شود که به شما این امکان را می دهد تا فیلم ها و سریال های مورد نظر و علاقه خود را به زیبایی و کیفیت هر چه تمام تر مشاهده کرده و از تماشای آن لذت برید.

تلویزیون سونی با بکارگیری فناوری 4K در این مدل تولیدی خود،بهترین کیفیت تصویر با رزولوشن 3840*2160 پیکسل در این سری ارائه داده است.

صدای خروجی مناسب در این محصول نیز به بهترین حالت ممکن خود قرار گرفته که شرکت سونی با بکارگیری سیستم صوتی به روز و مناسب،شما را به شنیدن صدایی رسا و باکیفیت در این محصول دعوت می کند.

طراحی زیبا و خاص این تلویزیون به طوری صورت گرفته که نما و جلوه خاصی در سایز 55 اینچی به محیط شما می دهد.

این محصول تولیدی سونی برای محیط های متوسط و تقریبا بزرگ مناسب است که با توجه به زاویه دید استانداردی که دارد در هر نقطه از محیط که قرار گیرد تصاویر خوبی را به شما نمایش می دهد.

دیگر ویژگی های تلویزیون 55 اینچی سونی

اسمارت؛ویژگی کنونی تلویزیون های موجود و جدید که بازار داغی را نیز به خود اختصاص داده است.

ویژگی هوشمندی در لوازم خانگی طرفداران زیادی پیدا کرده که سونی نیز خود را از این قائله مستثنا ندانسته و با بهره گیری از سیستم عامل اندروید نسخه 8 در این تلویزیون،آن را به یک رابط کاربری مناسب در جهت تعامل با کاربر یا مصرف کننده تبدیل کرده است.

دارا بودن 4 درگاه HDMI و 3 درگاه USB در این محصول تولیدی سونی،استفاده شما کاربران را از اتصال دستگاه های خارجی با این تلویزیون راحت کرده و شما می توانید به آسانی از این درگاه های در اختیار استفاده کنید.

نتیجه گیری:

این تلویزیون با توجه به قیمت مناسب و همچنین ساخت برند معتبری بودن همچون سونی،می تواند گزینه خوبی برای شما مصرف کننده عزیز باشد و نیازهای معمولی شما را از یک تلویزیون مرتفع کرده و رضایت شما را از خرید این محصول به دست آورد.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.