حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
به شیرینی کندی با کندی!؟
25 دسامبر 2018 - 15:03
شناسه : 4754
بازدید 322
5

زادگاه ایتالیایی کندی بروگریو؛ شهری کوچک در نزدیکی میلان ایتالیا با ۱۰٫۳ کیلومترمربع مساحت و ۳۳٬۴۸۴ نفر جمعیت دارد و ۱۲۳ متر بالاتر از سطح دریا محلی است که یک کسب و کار خانوادگی باعث شده است اسم این شهر بر سر زبان ها بیافتد: کندی ( Candy ) ! کندی نام یک برند لوازم […]

ارسال توسط :
پ
پ

زادگاه ایتالیایی کندی

بروگریو؛ شهری کوچک در نزدیکی میلان ایتالیا با ۱۰٫۳ کیلومترمربع مساحت و ۳۳٬۴۸۴ نفر جمعیت دارد و ۱۲۳ متر بالاتر از سطح دریا محلی است که یک کسب و کار خانوادگی باعث شده است اسم این شهر بر سر زبان ها بیافتد: کندی ( Candy ) !

کندی نام یک برند لوازم خانگی ایتالیایی است که سابقه اش به شهر مونزا و  سال 1945 میلادی بر می گردد. یک سال پس از تاسیس این برند در نمایشگاه صنعتی میلان شرکت می کنند. از سال 1961 هم کارخانه به شهر بروگریو منتقل شد و از همین زمان بود که نام و آوازه ی کندی بر زبان ها افتاد.

 

تبلیغات گسترده کندی حتی در میادین ورزشی

البته مدیران این شرکت هم از قافله تبلیغات و اسپانسرینگ ورزشی هم دور نماندند و اسپانسرینگ فرمول یک و لیورپول را به عهده گرفتند.

 

حضور کندی در ایران پس از برجام

کالاهای اروپایی همیشه در ایران طرفدار خودشان را داشته اند صرف نقش بستن نام خارجی و یک برند اروپایی بر روی محصولات است که آن کالا را به پر فروش ترین کالا در ایران تبدیل می کند. از همین رو بود که بازرگانان ایرانی با حمایت و هدایت اتاق مشترک بازرگانی، صنایع و معادن ایران و ایتالیا به سراغ این برند خارجی رفتند تا شرایط حضورش در ایران را فراهم کنند. در صفحه رسمی این اتاق برای معرفی لوازم خانگی کندی اینگونه آورده است:

« برند ایتالیایی کندی قرار است انواع لوازم خانگی توکار ودیواری و متناسب با معماری مدرن خانه ها در ایران عرضه نماید. بازارلوازم خانگی ایران از دو جنبه برای تولید کننندگان خارجی این محصولات جاذبه فراوانی دارد. دلیل اول جمعیت نسبتا زیاد ایران که باید هنوز هم خصلت جوان بودن را به آن اضافه کرد که این فاکتور به منزله احتمال خانه دار شدن و تشکیل خانواده برای طیف گسترده ای از این جمعیت است و دلیل دوم خصلت مصرف کنندگی مردم ایران است که حتی در قیاس با کشورهای اروپایی در زمینه مصرف، فرهنگ ویژه خود را دارند و علاقه مندی به برند های خارجی و محصولات با کیفیت بخشی از این فرهنگ است.

به همین دلیل است که در سالها و حتی در دهه های اخیر یکی از سخت ترین عرصه های رقابت برای تولید کنندگان ایرانی همین حوزه لوازم خانگی بوده است. حوزه ای که باید برای عرض اندام در آن کیفیت با به عنوان یک فاکتور اصلی حتما در نظر داشت.تمام این ویژگی های فرهنگی و اقتصادی در بازار لوازم خانگی ایران باعث شده است که در دوره بعد از تحریم ها شرکت ها و برند های اروپایی توجهی جدی به بازار لوازم خانگی ایران داشته باشند.

واپسین تحول در این زمینه خبر حضور مدیران شرکت ایتالیایی «کندی» (Candy) در ایران است که در همایشی مرتبط با این عرصه در تهران حاضر شدند وقرار است در دور جدید فعالیت های خود با کلیه محصولات وبا مطالعات و ارزیابی های تازه خود از قابلیت های بازار ایران فاز جدید حضور خود درایران را عملیاتی نمایند.»

 

فناوری و کیفیت ایتالیایی در پسابرجام و فروشگاه اینترنتی دیدبازار

پسابرجام آزمونی بود برای محک صداقت برندهایی که بازار ایران را به هنگام توافق هسته ایی و برجام مناسب دیده بودند. با خروج یکجانبه ی امریکا به سردمداری ترامپ از برجام؛ فرصت ها و تهدیدهای جدیدی مطرح شد که کندی بنا به منافعش تصمیم به ماندن در ایران گرفته است و در این بین دیدبازار نیز به عنوان عامل انحضاری توزیع برند کندی در قلب لوازم خانگی پایتخت سعی می کند اطلاعات مفصلی از خرید و محصولات کندی به مشتریان و بازار عرضه کند.

برای آشنایی بیشتر با محصولات خانگی کندی و خرید این محصولات می توانید به صفحه ی  بخش لوازم خانگی کندی در فروشگاه اینترنتی دیدبازار ( اینجا ) مراجعه کنید.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.