حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
با دردسرها و گرانی تشکیل جهیزیه خدافظی کنید!
20 جولای 2020 - 17:41
شناسه : 12037
بازدید 284
11

  جهیزیه یک آداب و رسوم همیشگی برای شروع یک زندگی مشترک است که تمام خانواده ها قبل تشکیل خانواده ناخودآگاه درگیر تهیه ی جهیزیه می شوند. جهیزیه ی مختصر برای فراهم کردن یک زندگی معقول متشکل می شود از: اقلام بزرگ منزل که شامل یخچال – لباسشویی – اجاق گاز وتلویزیون,مبلمان, … می باشد. […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

جهیزیه یک آداب و رسوم همیشگی برای شروع یک زندگی مشترک است که تمام خانواده ها قبل تشکیل خانواده ناخودآگاه درگیر تهیه ی جهیزیه می شوند.

جهیزیه ی مختصر برای فراهم کردن یک زندگی معقول متشکل می شود از:

 

 

جهیزیه و اقتصاد نابسامان کشور

 

حال با توجه به اوضاع اقتصادی جامعه و نوسان لحظه ای قیمت تهیه ی این اقلام برای اکثر خانواده ها مقدور نیست.

از طرفی قیمت لوازم خانگی هم مدام در حال افزایش است و هیچ گونه ثباتی ندارد.

 

 

همچنین واردات لوازم خانگی از خارج از کشور هم به دلیل وجود تحریم های پی در پی قابل ممکن نیست به همین سبب شرکت صفابازار و فروشگاه اینترنتی دیدبازار یک طرح آسان را به اسم سبد جهیزیه ی اقتصادی دیدبازار مطرح کرده است.

 

 

سبد جهیزیه ی اقتصادی دیدبازار اولین سبد جهیزیه ی جمع شده از سوی فروشگاه اینترنتی دیدبازار با کمک صندوق خیریه چهارده معصوم می باشد که تمامی کالاهای این سبد جهیزیه در انبار دیدبازار موجود و دارای گارانتی معتبر است که این فروشگاه علاوه بر گارانتی شرکت ها,گارانتی ویژه دیدبازار را هم برای اطمینان مشتریان عزیز به همراه دارد.

 

 

این سبد باهدف خرید کالای با کیفیت ایرانی با قیمت مناسب در اختیار هموطنان ,موسسه های خیریه,گروه های جهادی حوزه ی تامین لوازم منزل,افراد بی بضاعت و کلیه اقشار هدف در نظر گرفته شده است.

متاسفانه اغلب مشاهده می شود جهیزیه هایی که به عنوان اقتصادی به متقاضیان عرضه می شود از کیفیت مناسب برخوردار نیست و صرفا جهت جمع آوری این اقلام به مولفه ی قیمت توجه شده است که کمترین قیمت ممکن  را شامل می شود

 

ولی کارشناسان فروش دیدبازار با اتکا به سال ها حضور در بازار لوازم خانگی کشور و اشراف به نقاط ضعف تهیه سبدهای جهیزیه اقدام به طراحی سبدی اقتصادی کردنند که علاوه بر قیمت های مناسب,محصول باکیفیت  چه از نظر طراحی و چه از نظر معقول بودن اجناس در بازار را هم برای مشتریان عزیز فراهم کردنند.

 

اجناس سبد جهیزیه ی دیدبازار شامل 11 قلم از بهترین کالاهای ایرانی موجود در بازار کشور می باشد که مناسب برای خانواده های دو نفره/سه نفره,خیریه ها,دانشجوها,خوابگاه های دانشجویی,…. می باشد.

 

در اخر هدف این فروشگاه اینترنتی از انجام این کار کمک به زوج های جوان برای شروع یک زندگی معمولی و راحت است.

 

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.