حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, 5 فروردین , 1403 15 رمضان 1445 Sunday, 24 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
بازار گوشی سونی داغ می شود
05 مارس 2018 - 21:13
شناسه : 2748
بازدید 232
9

به نظر می‌رسد که سونی هنوز قصد دارد تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی پرچمداری با نمایشگر 4K به بازار عرضه کند. به گزارش مدیران ارشد این شرکت (که نامشان فاش نشده) موبایل یاد شده قرار است بر اساس زبان طراحی Ambient Flow ساخته شود که هفته‌ی گذشته در کنگره جهانی موبایل بارسلون توسط سونی معرفی شده […]

ارسال توسط :
پ
پ

به نظر می‌رسد که سونی هنوز قصد دارد تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی پرچمداری با نمایشگر 4K به بازار عرضه کند. به گزارش مدیران ارشد این شرکت (که نامشان فاش نشده) موبایل یاد شده قرار است بر اساس زبان طراحی Ambient Flow ساخته شود که هفته‌ی گذشته در کنگره جهانی موبایل بارسلون توسط سونی معرفی شده بود.

 

زبان طراحی جدید این کمپانی که Ambient Flow نام دارد از نظر کلیاتی مثل سادگی و قرینه بودن به نسل های قبلی شباهت دارد، اما به نظر می رسد حاشیه های نمایشگر کمتر شده و پشت بدنه به جای سطح صاف، شاهد استفاده از شیشه‌ی خمیده هستیم.

پرچمدار احتمالی سونی، علاوه بر کاهش اندازه‌ی حاشیه‌هایش، قرار است از صفحه‌ی نمایشی با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ برخوردار باشد که کیفیت تصویر 4K (با رزولوشن ۲۱۸۰ در ۴۳۲۰ پیکسل) را به راحتی نمایش دهد.

در کنگره‌ جهانی موبایل سال گذشته، این شرکت ژاپنی از پرچمداری با نمایشگر 4K با نام اکسپریا XZ پریمیوم رونمایی کرد و در خردادماه گذشته آن را به بازارهای جهانی فرستاد. البته این گجت از زبان طراحی قدیمی OmniBalance استفاده می‌نمود.

سونی اولین بار در سال ۲۰۱۵ از اکسپریا XZ5 پریمیوم که اولین موبایل با نمایشگر 4K بود، رونمایی نمود. از آن زمان به بعد این غول ژاپنی صنعت تکنولوژی با معرفی پشتیبانی فرمت HDR+ در صفحه‌نمایش موبایل‌هایش، آنها ارتقا بخشید اما هنوز نیاز دارد برای فراهم آوردن پشتیانی کامل واقعیت مجازی پنل‌های 4K را به تلفن‌های هوشمندش بیاورد و شاید این مهم دلیل اصلی تصمیم سونی مبنی بر عرضه‌ی پرچمداری با نمایشگر 4K کنار پرچمداران جدید خود یعنی اکسپریا XZ2 و XZ2 کامپکت باشد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که پرچمدار اندرویدی آینده‌ی شرکت ژاپنی از یک پنل ال سی دی ۵.۵ اینچی با رزولوشن 4K و پشتیبانی از فرمت HDR برخوردار است و تا پایان سال میلادی ۲۰۱۸ به بازار خواهد آمد. چیپست این تلفن هوشمند قرار است قوی‌ترین چیپست کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۴۵ باشد که پیش از این در اکسپریا XZ2 و XZ2 کامپکت  به کار رفته بود. از آنجایی که سونی هر ۶ ماه به عرضه پرچمداران جدید خود ادامه می دهد، بعید نیست کمتر از دو فصل دیگر با پرچمداری دیگری از سونی مواجه شویم.

منبع: digiato
<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.