حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, 1 اردیبهشت , 1403 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
بازار پرفروش لوازم خانگی در چین
06 آگوست 2019 - 10:05
شناسه : 6571
بازدید 211
6

این روزها باتوجه به مشکلات اقتصادی در جهان چینی ها به بازار داخلی خود اهمیت داده و فروش لوازم خانگی را با رشد چشم گیری افزایش داده اند. طبق یک گزارش صنعتی، میزان تولید و فروش لوازم خانگی چین در نیمه اول سال رشد پیدا کرده است. فروش جزئی داخلی کشور چین در این مدت […]

ارسال توسط :
پ
پ

این روزها باتوجه به مشکلات اقتصادی در جهان چینی ها به بازار داخلی خود اهمیت داده و فروش لوازم خانگی را با رشد چشم گیری افزایش داده اند.

طبق یک گزارش صنعتی، میزان تولید و فروش لوازم خانگی چین در نیمه اول سال رشد پیدا کرده است.

فروش جزئی داخلی کشور چین در این مدت به ۴۲۹٫۷ میلیارد یوان (حدود ۶۲٫۲۸ میلیارد دلار آمریکا) رسیده است که بیش از ۴۰ درصد در فروش آنلاین سهم دارد.

بازار لوازم خانگی تمرکز خود را از مصرف کاربردی به مصرف بهتر تبدیل کرده است و این باعث افزایش فروش انواع جدیدی از لوازم خانگی از جمله ربات ها و کنترل کننده های گرد و غبار می شود.

شرکت های لوازم خانگی، بازار لوازم خانگی را برای پاسخگویی به تقاضای روستایی رونق بیشتری داده‌اند. از ژانویه تا ژوئن سال جاری، فروش جزئی آنلاین به مناطق روستایی ۹۶ درصد افزایش یافته است و همین امر سبب رونق بازار لوازم خانگی در بازار چین شده است.

کشور چین قول داده است که برای تشویق مصرف لوازم خانگی و پاسخگویی به تقاضای مردم در استفاده از محصولات سبز و هوشمند سیاست بیشتری را خرج کند و تولید این محصولات را افزایش دهند.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.