حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, 1 اردیبهشت , 1403 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
ایکس ویژن در سری XKU635 غوغا کرده!!!
07 دسامبر 2019 - 10:27
شناسه : 10688
بازدید 234
7

ایکس ویژن در دنیای هوشمند! شاید اگر این روزها کمی بیشتر به دنیای اطراف خود دقت کرده باشید،متوجه تغییرات اساسی و چشمگیر فناوری ها و تکنولوژی های جدید در دنیای امروز شوید. تکنولوژی در دنیای تولید لوازم دیجیتال و هوشمند خصوصا در حوزه لوازم خانگی هوشمند تغیرات اساسی را ایجاد کرده است. ایکس ویژن،برند ایرانی […]

ارسال توسط :
پ
پ

ایکس ویژن در دنیای هوشمند!

شاید اگر این روزها کمی بیشتر به دنیای اطراف خود دقت کرده باشید،متوجه تغییرات اساسی و چشمگیر فناوری ها و تکنولوژی های جدید در دنیای امروز شوید.

تکنولوژی در دنیای تولید لوازم دیجیتال و هوشمند خصوصا در حوزه لوازم خانگی هوشمند تغیرات اساسی را ایجاد کرده است.

ایکس ویژن،برند ایرانی و محبوب شرکت بزرگ مادیران،با بهره گیری از جدیدترین و بهترین فناوری های روز دنیا توانسته ،محصولات هوشمند و با کیفیتی را با بهترین قیمت روانه بازار داخلی کرده تا هموطنان خوب ایرانی لذت تماشای بهترین تصاویر و گوش نواز ترین صداها را تجربه کنند.

سری XKU635 ایکس ویژن خیلی هوشمنده!

به علت استقبال کثیری که از محصولات شرکت ایکس ویژن شده،این برند بزرگ تصمیم گرفته تا از فناوری ها و تکنولوژی ها در ساخت و تولید محصولات خود استفاده کرده،تا محصولاتی با کیفیت و برابر با برندهای خارجی تولید کند.

سری XKU635 از این قائده مستثنا نیست و با ویژگی های فوق العاده ای در بازار عرضه شده است.

قابلیت نمایش تصاویر HDR و حالت نمایشی 4K که این روزها نقش بسزایی در فروش محصولات دارد باعث شده تا این سری از محصولات ایکس ویژن به پرفروش ترین و با کیفیت ترین محصولات این شرکت شهره شوند.

پشتیبانی از سیستم عامل اندروید باعث شده تا کاربران این سری تلویزیون از دسترسی به دنیای مجازی عقب نمانده و بتوانند به راحتی فیلم ببینند،آنلاین بازی کنند،و از اپلیکیشن ها و برنامه های مورد نظر خود به راحتی استفاه کنند.

سیستم صوتی منحصر به فرد این محصول با عنوان هارمن-کاردن توانسته به ویژگی های فوق العاده این سری بیافزاید تا شما مصرف کننده عزیز از صدای واقعی و شنیدن طبیعت صداها لذت ببرید.

هر آنچه که باید در مورد تلویزیون های ایکس ویژن سری XKU635 باید بدانید!

دارا بودن 2 پورت USB و2 پورت HDMI باعث شده تا اتصال و دسترسی شما به هر دستگاه خارجی را راحتر و کاربردی تر خواهد کرد.

حافظه 8 گیگابایتی این سری محصولات ایکس ویژن توانسته فایل ها و برنامه های مورد علاقه شما را ذخیره و نگهداری کند تا هر زمان که به آن ها احتیاج داشتید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

قابلیت اتصال به WIFI در سری XKU635 ایکس ویژن توانسته این محصول را به تلفن همراه شما متصل کرده و شما بتوانید از محتوای موبایل خود در تلویزیون خود استفاده کرده و آن را در نمایی بزرگتر مشاهده کنید.

این سری تلویزیون ها در دو سایز 49 و 55 اینچی تولید شده که شما بنابر نیاز و محیط مورد استفاده می توانید محصول مورد نظر خود را خریداری کرده و از آن بهره کافی را ببرید.

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.