حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, 5 اردیبهشت , 1403 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
ایکس ویژن در دنیای هوشمند!
04 دسامبر 2019 - 10:09
شناسه : 10625
بازدید 213
6

امروزه با پییشرفت علم و تکنولوژی،شرکت ایرانی ایکس ویژن در صدد آمده تا تولیدات خود را با توجه به بروزترین امکانات و ویژگی ها مطابق کرده و محصولات هوشمندی را به بازار عرضه دارد. سری تلویزیون های XTU725 از این قائده مستثنا نیستند و با آخرین تکنولوژی های روز ساخته و طراحی شده اند. مشخصات […]

ارسال توسط :
پ
پ

امروزه با پییشرفت علم و تکنولوژی،شرکت ایرانی ایکس ویژن در صدد آمده تا تولیدات خود را با توجه به بروزترین امکانات و ویژگی ها مطابق کرده و محصولات هوشمندی را به بازار عرضه دارد.

سری تلویزیون های XTU725 از این قائده مستثنا نیستند و با آخرین تکنولوژی های روز ساخته و طراحی شده اند.

مشخصات تلویزیون های ایکس ویژن سری XTU725

این سری تلویزیون ها در دو سایز 49 و 55 اینچ طراحی و تولید شده اند.

از جمله شاخص ترین امکانات این دسته از تلویزیون های شرکت ایکس ویژن،حالت نمایشی 4k می باشد؛یعنی بالاترین حد روزولوشن در نمایش تصویر : ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل.

در این حالت نمایشی شما شاهد بیشترین میزان شفافیت و درخشندگی،وهمچنین نمایش عمق رنگ در نقاط مشکی تصویر خواهید بود.

امکان دیگر این تلویزیون ها دارا بودن سیستم صوتی بسیار قوی و حرفه ای Pure-Sound می باشد که شما تجربه شنیدن واضح ترین صدا با بالاترین کیفیت را تجربه خواهید کرد؛با وجود این سیستم صوتی دیگر نیازی به ساندبار و دستگاه های پخش کننده صوتی نخواهید داشت.

مجهز بودن به سیستم عامل اندروید در سری XTU725 این تلویزیون ها را خاص تر کرده که تمامی امکانات یک دستگاه هوشمند را برای شما فراهم می کند؛دسترسی به مرورگر وب و قابلیت دانلود و نصب اپلیکیشن های مختلف اندروید به توانمندی های این دستگاه می افزاید.

حافظه داخلی 8 گیگابایت در این سری تلویزیون ها باعث شده تا شما کاربر عزیز بتوانید موارد دلخواه خود را ذخیره و نگهداری کنید.

 

ایکس ویژن و فیلیمو

فیلیمو در این سری تلویزیون های ایکس ویژن به ویژگی های خوب این دستگاه می افزاید و با امکان ارائه اشتراک رایگان و تخفیف در خرید اشتراک،لذت بردن از تماشای فیلم های روز دنیا را برای شما فراهم می آورد.

پشتیبانی از پخش و نمایش اکثر فایل های صوتی و تصویری،و سازگاری با هر نوع فرمت پخش توانسته این تلویزیون ها را هوشمندتر و حرفه ای تر کند.

دارابودن پورت های فیزیکی در سری XTU725 دسترسی شما را به تمامی اتصالات خارجی به دستگاه آسانتر کرده،و همچنین اتصال به وای فای یا به اصطلاح همان اینترنت،ارتباط شما را با دنیای اطراف و مجازی راحتر و بهتر کرده است.

نتیجه : تلویزیون های سری XTU725 ایکس ویژن را می توان هوشمندترین محصولات این برند خواند که می توانند رضایت مصرف کننده را جلب کنند.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.