حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 3 فروردین , 1403 13 رمضان 1445 Friday, 22 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
اپلیکیشن های برتر 2019 اپل
08 دسامبر 2019 - 14:25
شناسه : 10705
بازدید 232
6

با توجه به نزدیک شدن به پایان سال میلادی طبق رسم هر ساله اپل  که بهترین اپلیکیشن ها را معرفی میکند امسال نیز این کار را با استفاده از ادیتورهای اپ استور در سرتاسر جهان  کرده است. جوایز امسال این شرکت برای آیفون، آیپد، اپل تی وی و کامپیوترهای مک است. نام های بزرگی مانند […]

ارسال توسط :
پ
پ

با توجه به نزدیک شدن به پایان سال میلادی طبق رسم هر ساله اپل  که بهترین اپلیکیشن ها را معرفی میکند امسال نیز این کار را با استفاده از ادیتورهای اپ استور در سرتاسر جهان  کرده است.

جوایز امسال این شرکت برای آیفون، آیپد، اپل تی وی و کامپیوترهای مک است. نام های بزرگی مانند یوتوب، اینستاگرام، نتفلیکس در صدر بهترین اپلیکیشن ها قرار گرفتند. ولی جوایز این شرکت نام های متعددی به خود گرفته اند.

اپلیکیشن ها

از بهترین اپلیکیشن ها برای آیفون spectra camera که به استفاده کنندگان این اجازه را میدهد که با استفاده از هوش مصنوعی عکس هایی زیبا با نوردهی زیاد و طولانی ثبت کنند.

و از بهترین ها برای آیپد میتوان به flow از شرکت moleskine در زمینه طراحی حرف زیادی  برای گفتن دارد.

بهترین برای مک Affinity Publisher است که با قیمت مناسب امکانات گرافیکی فراوانی را برای کاربر فراهم میکند و انجان کارهای گرافیکی را راحتتر خواهد کرد.

شرکت اپل جایزه بهترین اپلیکیشن  اپل تی وی را به The Explorers اهدا کرد که از طریق ویدئو ها و تصاویر با کیفیت و زیبا تورهای مجازی را برای لذت افراد فراهم میکند.

 

بازی ها

بهترین بازی برای آیفون Sky: Children of the Light است که یک بازی ماجراجویی و مهیج میباشد.

برای آیپد میتوان به Hyper Light Drifter اشاره کرد که این بازی به سبک و سیاق بازی های قدیمی است.

بازی GRIS برای مک میباشد که یک بازی معمایی است که طراحی بسیاز زیبایی را نیز داراست.

برای اپل تی وی جایزه را به The Dragon’s Trap اهدا کردند که محیط گرافیکی بسیار جذابی دارد.

 

این جوایز مربوط به بهترین اپلیکیشن های سال 2019 است ولی بر اساس تحقیقات به دست آمده تیک تاک نیز بعد از یوتوب، اینستاگرام،فیسبوک، نتفلیکس در رتبه چهارم برای آیفون و رتبه نهم را برای آیپد نیز به دست آورده است این اپلیکیشن نیز به صورت رایگان دریافت میشود.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.