حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 30 فروردین , 1403 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
امکان خرید اقساطی لوازم خانگی از دیدبازار
09 دسامبر 2019 - 15:02
شناسه : 10716
بازدید 258
8

در پی عقد قرارداد شرکت صفابازار پارس با ایران رنتر امکان خرید اقساطی از دیدبازار فراهم شد. از ابتدای امسال (1398) شرکت صفابازار پارس صاحب امتیاز فروشگاه اینترنتی دیدبازار ، سیاست خرید اقساطی لوازم خانگی را  برای سهولت دسترسی هموطنان به لوازم خانگی در دستور کار خود داشت. صفابازار پارس در پی اجرای این سیاست، […]

ارسال توسط :
پ
پ

در پی عقد قرارداد شرکت صفابازار پارس با ایران رنتر امکان خرید اقساطی از دیدبازار فراهم شد. از ابتدای امسال (1398) شرکت صفابازار پارس صاحب امتیاز فروشگاه اینترنتی دیدبازار ، سیاست خرید اقساطی لوازم خانگی را  برای سهولت دسترسی هموطنان به لوازم خانگی در دستور کار خود داشت.

صفابازار پارس در پی اجرای این سیاست، روش های مختلفی را بررسی کرد. از صحبت با کارخانه های تولیدی پلادیوم و گرمان گرفته تا مذاکره با بانکها و معرفی مشتریان دیدبازار به بان برای خرید اقساطی لوازم خانگی بررسی شد.

متاسفانه بنا به دلایل گوناگون هیچ یک از مذاکرات و روش های پیش بینی شده به سرانجام نرسید. در یکی از همین تلاش ها برای فروش قسطی لوازم خانگی، استارت آپی به نام ایران رنتر به نشانی https://iranrenter.com/ مورد توجه برنامه ریزان شرکت قرار گرفت.

متعاقب بررسی های صورت گرفته، در نهایت امکان خرید قسطی لوازم خانگی از فروشگاه اینترنتی دیدبازار به کمک ایران رنتر محیا شد.

 

خرید از دیدبازار – پرداخت به ایران رنتر

مشتریان دیدبازار از این پس می توانند لوازم خانگی مورد نیاز خود را به صورت اقساط ماهانه و حداکثر ظرف مدت یکسال خریداری کنند.

فروشگاه اینترنتی دیدبازار

فروشگاه اینترنتی دیدبازار

در این طرح مشترک دیدبازار و ایران رنتر؛ متقاضیان خرید قسطی لوازم خانگی  با مراجعه به سایت دیدبازار سفارش خود را نهایی می کنند و از دیدبازار کالای خود را خرید و دریافت می کنند اما در طی سال با ایران رنتر تسویه حساب می کنند.

ایران رنتر

ایران رنتر

در این فرآیند دیدبازار تمامی مبلغ سفارش را از مشتری دریافت می دارد و عملا مشتری به ایران رنتر بدهکار می شود و بسته به اینکه چقدر توان بازپرداخت ماهیانه دارد حداکثر تا 12 ماه (یکسال) امکان بازپرداخت اقساط خود را به ایران رنتر خواهد داشت.

 

 

نحوه خرید اقساطی لوازم خانگی

اما نحوه خرید قسطی لوازم خانگی از دیدبازار چگونه است؟

مشتریان دیدبازار در ابتدا بایستی با مراجعه به سایت دیدبازار به نشانی https://didbazar.ir/ از موجود بودن کالای مورد نظر خود اطمینان حاصل کنند.

سپس به سایت ایران رنتر مراجعه کرده و ثبت نام کنند. پس از طی مراحل ثبت نام مدارک مورد نیاز را بارگذاری کنند و در انتظار تایید صلاحیت خرید اقساطی باشند. بعد از تایید کارشناسان ایران رنتر؛ سه تا سی و پنج روز طول می کشد تا خرید شما از سوی سرمایه گذاران ایران رنتر تامین سرمایه شود.

وقتیکه کارت خرید را از ایران رنتر دریافت کردید، امکان خرید کالا برای شما خریداران محترم از دیدبازار محیا می شود. در این مرحله برای خرید کالای خانگی مدنظرتان بایستی به این صفحه مراجعه کنند.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.