حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
الکترولوکس در بخش لوازم خانگی فعالیت می کند
15 سپتامبر 2019 - 9:43
شناسه : 7269
بازدید 180
5

شرکت الکترولوکس تصمیم دارد در بخش لوازم خانگی سرمایه گذاری عظیمی را آغاز کند. تولید کننده لوازم خانگی الکترولوکس به منظور رقابت با سایربرندهای موجود در بازار لوازم خانگی از سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیون یورویی در یکی از کارخانه های خود در مجارستان خبر داد. علاوه براین، این شرکت سوئدی قصد برون سپاری تولیدات یخچال […]

ارسال توسط :
پ
پ

شرکت الکترولوکس تصمیم دارد در بخش لوازم خانگی سرمایه گذاری عظیمی را آغاز کند.

تولید کننده لوازم خانگی الکترولوکس به منظور رقابت با سایربرندهای موجود در بازار لوازم خانگی از سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیون یورویی در یکی از کارخانه های خود در مجارستان خبر داد.

علاوه براین، این شرکت سوئدی قصد برون سپاری تولیدات یخچال فریزرهای ایستاده و جاروبرقی های خود به نزدیکی بوداپست را دارد.

مدیر نمایندگی الکترولوکس در مجارستان در این خصوص عنوان کرد:«این سرمایه گذاری عظیم در کارخانه Nyíregyháza حاکی از اهمیت فوق العاده بازار این کشور در اروپا است.»

وی افزود: این سرمایه گذاری بزرگ در کنار تجربه چند دهه و امکانات بالا تاسیسات Jászberény مزیت های زیادی را به منظور رقابت در بازار لوازم خانگی برای الکترولوکس به همراه خواهد داشت.

الکترولوکس به لطف سرمایه گذاری جدید، ربات و هوش مصنوعی خود را برای تولید تجهیزات پیشرفته و هوشمند تر تقویت می کند.اگرچه این اقدام شرکت را با مازاد نیروی کار مواجه خواهد کرد و مشکلاتی را برای کارکنان به همراه خواهد داشت اما تمام تلاش خود را برای حمایت از کارمندان خود به کار خواهیم گرفت.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.