حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, 22 فروردین , 1403 2 شوال 1445 Wednesday, 10 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
اسپیس ایکس ۵ فضانورد به ایستگاه فضایی می‌فرستد!
22 آوریل 2021 - 14:51
شناسه : 13070
بازدید 179
8

شرکت فضایی اسپیس ایکس در دومین مأموریت خود از زمان آغاز مجدد پروازهای فضایی انسانی در ایالات متحده و اولین پرواز با یک اروپایی، در حال آماده سازی شرایط برای انتقال چهار فضانورد به یک ایستگاه فضایی بین المللی شلوغ است. شرکت فضایی اسپیس ایکس در دومین مأموریت روتین خود از زمان آغاز مجدد پروازهای […]

ارسال توسط :
پ
پ

شرکت فضایی اسپیس ایکس در دومین مأموریت خود از زمان آغاز مجدد پروازهای فضایی انسانی در ایالات متحده و اولین پرواز با یک اروپایی، در حال آماده سازی شرایط برای انتقال چهار فضانورد به یک ایستگاه فضایی بین المللی شلوغ است.

شرکت فضایی اسپیس ایکس در دومین مأموریت روتین خود از زمان آغاز مجدد پروازهای فضایی با خدمه در ایالات متحده و اولین پرواز با یک اروپایی، در حال آماده سازی برای انتقال چهار فضانورد به یک ایستگاه فضایی بین المللی شلوغ است.

این پرواز برای تاریخ 22 آوریل در ساعت 6:11 دقیقه صبح به وقت محلی از مرکز فضایی کندی ناسا در فلوریدا برنامه ریزی شده است.

این مأموریت که کرو-2 نام دارد شامل فضانوردان آمریکایی، شین کیمبرو و مگان مک آرتور، به همراه آکیهیکو هوشید از آژانس اکتشاف هوافضای ژاپن و توماس پسکت از آژانس فضایی اروپا (ESA) است.

تمامی این افراد پیش از این به فضا رفته اند.

آژانس فضایی اروپا با استفاده از نام ستاره آلفا قنطورس، نزدیکترین منظومه ستاره ای به منظومه ما، این ماموریت را “آلفا”  نامیده است.

بر اساس این گزارش، شرکت فضایی اسپیس ایکس که مالک آن ایلان ماسک است، جایگاه خود را به عنوان ارائه دهنده خدمات حمل و نقل مورد علاقه ناسا تثبیت کرده است.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.