حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, 7 فروردین , 1403 17 رمضان 1445 Tuesday, 26 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
اتریوم مرزهای چهار هزار دلاری را پشت سر گذاشت
23 می 2021 - 15:03
شناسه : 13107
بازدید 269
4

قیمت اتریم رمز ارز اتریوم این روزها روند صعودی خود را شدت بخشیده و رکوردهای خود را یکی پس از دیگری پشت سر می‌گذارد. ارزش بازاری اتریوم بیش از 460 میلیارد دلار است و با سرعت زیادی در پی بیتکوین در حال حرکت می‌باشد. ارزش بیت کوین در لحظه منتشر شدن خبر 4086.25 دلار است. […]

ارسال توسط :
پ
پ

قیمت اتریم

رمز ارز اتریوم این روزها روند صعودی خود را شدت بخشیده و رکوردهای خود را یکی پس از دیگری پشت سر می‌گذارد. ارزش بازاری اتریوم بیش از 460 میلیارد دلار است و با سرعت زیادی در پی بیتکوین در حال حرکت می‌باشد. ارزش بیت کوین در لحظه منتشر شدن خبر 4086.25 دلار است.

بیت‌کوین سقف قیمت تاریخی خود را شکست و حالا از مرز ۶۴ هزار دلار عبور کرده. ولی دو رمزارز دوج‌کوین و XRP هم رشد چشمگیری داشتند و در ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب تا نزدیکی قیمت ۰.۱۴ دلار و ۱.۹۷ دلار پیش رفتند.

دوج کویین

دوج‌کوین که رمزارز محبوب طنزآفرینان اینترنت و کاربران وب‌سایت «ردیت» محسوب می‌شود، بالاخره مرز قیمت ۱۰ سنت را پشت سر گذاشت. چهار روز پیش ایلان ماسک در توییتی اعلام کرد: «خیلی زود به ماه می‌رویم.» بسیاری از همان زمان این استنباط را داشتند که مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس به دوج‌کوین اشاره دارد.

قیمت این رمزارز که در شبانه‌روز گذشته حدود ۷۷ درصد رشد داشته، از ابتدای سال ۲۰۲۱ تاکنون ۱۴۶۳ درصد افزایش پیدا کرده. دوج‌کوین اولین بار به عنوان شوخی و بدون هیچ هدف ارزشمندی ساخته شد، اما حالا مورد توجه کاربران اینترنت قرار گرفته و آرزوی آن‌هاست که قیمت این ارز دیجیتال را به ۱ دلار برسانند.

XRP

در آن سوی بازار، قیمت توکن XRP که روی پروتکل ریپل عرضه می‌شود با یک رشد تقریبا ۲۰ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته به نزدیکی ۲ دلار رسید. رمزارز XRP در یک هفته گذشته حدود ۶۲ درصد رشد داشته. پروتکل ریپل و توکن آن در چند وقت اخیر پیروزی‌های متعددی را در مقابل کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا داشته‌اند و این اتفاقات احتمالا از عوامل تاثیرگذار در رشد چشمگیر XRP بوده است.

XRP و دوج‌کوین حالا از نظر ارزش بازار در رده‌های بالایی قرار دارند. ارزش بازار این دو رمزارز به ترتیب ۸۲ و ۱۷ میلیارد دلار است. بیت‌کوین و اتریوم نیز با ارزش بازار ۱.۲ تریلیون دلاری و ۲۷۲ میلیارد دلاری در رده‌های اول و دوم این فهرست دیده می‌شوند. یکی دیگر از توکن‌های مطرح، بایننس کوین است که قیمتش دو روز پیش تا نزدیک ۶۳۰ دلار بالا رفت.

سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها ریسک‌های مخصوص به خودش را دارد و مستلزم تحقیقات فراوان و تخصصی است. بنابراین در صورتی که اطلاعات کافی ندارید، بهتر است وارد این بازار نشوید و صرفا نظاره‌گر اتفاقات جذاب پیرامون آن باشید

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.