حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
آیا مسکن به ثبات می رسد؟
17 آوریل 2018 - 12:50
شناسه : 3008
بازدید 237
5

فرشید پورحاجت دبیر انجمن انبوه‌سازان کشور ، با بیان اینکه حوزه مسکن متأثر از اقتصاد کلان کشور است، اظهار کرد: زمانی که اقتصاد کلان کشور حالت غیرعادی و یا دچار نوسان و نابسامانی می‌شود به طور یقین بازار مسکن نیز واکنش نشان می‌دهد.   وی در ادامه افزود: در سال‌های گذشته بازارهای موازی مسکن از جمله طلا، دلار […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرشید پورحاجت دبیر انجمن انبوه‌سازان کشور ، با بیان اینکه حوزه مسکن متأثر از اقتصاد کلان کشور است، اظهار کرد: زمانی که اقتصاد کلان کشور حالت غیرعادی و یا دچار نوسان و نابسامانی می‌شود به طور یقین بازار مسکن نیز واکنش نشان می‌دهد.

 

وی در ادامه افزود: در سال‌های گذشته بازارهای موازی مسکن از جمله طلا، دلار  و بورس دچار نوسان می‌شدند، بازار مسکن نیز واکنش نشان می‌داد و دچار نوسان و افزایش قیمت می‌شد.

دبیر انجمن انبوه سازان، گفت: طی چند روز گذشته دولت تلاش کرد نرخ دلار را کنترل کند و در این زمینه عملکرد مناسبی داشته باشد در همین راستا بازار مسکن نیز تحت کنترل قرار گرفت و رنگ و بوی بهتری نسبت به قبل گرفت.

پورحاجت با اشاره به اینکه معاملات مسکن پیش از سال 97 افزایش پیدا کرد، گفت: افزایش نرخ قیمت مسکن از سال گذشته شروع شده و به نظر می‌رسد که این افزایش قیمت در ماه‌های گذشته به  ثبات برسد و کنترل شود.

وی تأکید کرد:‌ در سال جدید متناسب با نرخ تورم قیمت مسکن 2 تا 3 درصد دچار افزایش قیمت می‌شود.

منبع: افکار نیوز

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.