حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 3 فروردین , 1403 13 رمضان 1445 Friday, 22 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
آغاز همکاری صفابازار و شتاب رایان
18 نوامبر 2019 - 13:35
شناسه : 10499
بازدید 243
6

در آستانه افتتاحیه نمایشگاه لوازم خانگی تهران شرکت صفابازارپارس صاحب امتیاز فروشگاه اینترنتی دیدبازار متعاقب جلسات برگزار شده با جناب آقای نویدان به نمایندگی شرکت شتاب رایان همکاری مشترکشان را در حوزه خدمات میزبانی و سرویس خدمات ارزش افزوده در حوزه سخت افزار و نرم افزار IT آغاز نمودند. در اطلاعیه ایی مشترک آمده است: […]

ارسال توسط :
پ
پ

در آستانه افتتاحیه نمایشگاه لوازم خانگی تهران شرکت صفابازارپارس صاحب امتیاز فروشگاه اینترنتی دیدبازار متعاقب جلسات برگزار شده با جناب آقای نویدان به نمایندگی شرکت شتاب رایان همکاری مشترکشان را در حوزه خدمات میزبانی و سرویس خدمات ارزش افزوده در حوزه سخت افزار و نرم افزار IT آغاز نمودند.

در اطلاعیه ایی مشترک آمده است:

شرکت صفا بازار پارس دارنده  یکی از بزرگترین فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی در ایران با همکاری شرکت شتاب رایان، اقدام به ارائه خدمات جامع پیاده سازی، راه اندازی و بهینه سازی انواع سایتها و فروشگاه های اینترنتی همراه با خدمات سرویس و نگهداری سایت و سرور نموده است.

 

خدمات سئو و عملیاتی فروشگاه های اینترنتی

خدمات پیش بینی شده  عبارتند از :

مشاوره تخصصی جهت راه اندازی فروشگاه اینترنتی
• طراحی و پیاده سازی فروشگاه های اینترنتی با امکانات جامع مدیریتی
• ارائه خدمات تخصصی میزبانی سرورهای ابری و مدیریت سرور با بهره گیری از پرسرعت ترین سرورها و دیسک های NVMe SSD جهت راه اندازی انواع فروشگاه های اینترنتی
• ارائه مشاوره و خدمات تخصصی سئو و بهینه سازی سایت
• بیش از 10 سال تجربه درخشان در حوزه خدمات میزبانی وب و سرورهای مجازی و ابری.

 

حضور فناوران فضای مجازی در نمایشگاه تهران

شرکت صفابازارپارس تصمیم گرفته است با توجه به ضرورت انجام تغییرات لازم در حوزه بازار و تولید لوازم خانگی کشور در راستای تقویت تولید و برند ملی لوازم خانگی؛ بسته ایی از خدمات فضای مجازی مورد نیاز فروشگاه های اینترنتی این حوزه را فراهم بیاورد. در همین راستا قرار است تراکتی به جهت اطلاع رسانی به خانواده بزرگ لوازم خانگی کشور در نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران از سوی کارکنان و پرسنل شرکت صفابازارپارس توزیع و پیرامون خدمات حوزه سرور و سئو اطلاع رسانی کافی صورت بگیرد.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.