حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
asus از قدرتمند ترین لپ تاپ گرافیکی رونمایی کرد
16 سپتامبر 2019 - 15:34
شناسه : 7377
بازدید 163
6

شرکت asus از جدیدترین و قویترین لپ تاپ گرافیکی با پردازنده 24NVIDIA Quadro® RTX™ 6000 graphics گیگابایت DDR6 رونمایی کرد . برلین ، آلمان ، 4 سپتامبر 2019 – مدیرعامل ASUS S.Y. هسو و سامسون هو در IFA 2019 برای رویداد مطبوعاتی Wiser Together ، یعنی جشن سی امین سالگرد شرکت ، برای رونمایی از […]

ارسال توسط :
پ
پ

شرکت asus از جدیدترین و قویترین لپ تاپ گرافیکی با پردازنده 24NVIDIA Quadro® RTX™ 6000 graphics گیگابایت DDR6 رونمایی کرد .

برلین ، آلمان ، 4 سپتامبر 2019 – مدیرعامل ASUS S.Y. هسو و سامسون هو در IFA 2019 برای رویداد مطبوعاتی Wiser Together ، یعنی جشن سی امین سالگرد شرکت ، برای رونمایی از مجموعه راه حل های دیجیتالی اختصاص داده شده برای سازندگان محتوا ، متخصصان مشاغل ، علاقه مندان به سلامتی و تناسب اندام و گیمرها به صحنه رفتند. برجسته در این رویداد یک مجموعه کاملاً جدید از محصولات تولید محتوای ProArt بود ، از جمله ProArt StudioBook One ، ProArt StudioBook Pro X ، ProArt Station D940MX و ProArt Display PA32UCG و همچنین سلامت و تناسب اندام VivoWatch SP و لپ تاپ تجاری پوشیدنی و ASUSPRO B9. ASUS همچنین اولین نسخه اروپایی نوت بوک های ZenBook Pro Duo و ZenBook Duo و تلفن هوشمند بازی ROG Phone II را اعلام کرد.

مدیر عامل شرکت ASUS is گفت: “من از اینکه امسال در IFA حضور دارم جشن می گیرد که 30 سال از ابتکار ASUS را با معرفی یک مجموعه باورنکردنی از محصولات جدید به مصرف کنندگان در اروپا ، جشن بگیرم.” هسو ، مدیرعامل ایسوس. “این جدیدترین خلاقیت نشان دهنده تمرکز ما در ارائه حرفه ای ها در حال کار ، مصرف کنندگان و گیمرها به طور یکسان با راه حلهایی است که آنها را قادر می سازد برای انجام بهترین کارها ، زندگی بهتر و از بهترین تجربه های سرگرمی لذت ببرند.” کریس واکر ، معاون رئیس شرکت و Intel و مدیر کل سیستم عاملهای Mobility Client در گروه Client Computing گفت: “در اینتل ما به تولید محصولاتی ادامه می دهیم که از نظر حجم کار بهینه سازی شده اند و عملکرد مصرف کنندگان و مشاغل مورد نیاز جهان را ارائه می دهند.” وی گفت: “با عملکرد رهبری و فن آوری های پلت فرم ارائه شده توسط جدیدترین پردازنده های Intel Core و Intel Xeon ، بیش از 30 سال همکاری با ASUS در گستره ای از طراحی های خلاقانه با سیستم های ZenBook Duo ، Pro B9 ، ProArt و ROG در معرض نمایش کامل است. امسال به بازار عرضه شود. “

سازندگان محتوای حرفه ای و با بیش از 400 جوایز صنعت شناخته شده اند. براساس تحقیقات اینتل ، بازار سازندگان محتوا با سرعت زیادی در حال گسترش است و هم اکنون بیش از 200 میلیون سازنده مبتنی بر رایانه شخصی در سراسر جهان وجود دارد. برای پاسخگویی به نیازهای در حال تحول در گردشهای کاری حرفه ای در زمینه های تولید محتوای سنتی مانند عکاسی و فیلمبرداری و همچنین ارائه راهکارهای جدید برای طراحان سه بعدی ، توسعه دهندگان بازی و متخصصان در سایر رشته های خلاق ، ASUS در حال معرفی یک مجموعه کاملاً جدید از ProArt است. محصولات این دستگاه های جدید ProArt که به عنوان یک راه حل کامل دیجیتالی برای تولید محتوا طراحی شده اند ، دقت کاملی را برای تصورات اصلی ارائه می دهند ، عملکرد فوق العاده ای برای ایجاد غیرقابل توقف ، اتصال همه کاره برای سرعت یکپارچه و پایداری وعده داده شده برای قابلیت اطمینان دارند. این ترکیب جدید ProArt پایه و اساس یک راه حل جامع برای ایجاد محتوا را نشان می دهد که با محصولات جدید خلاقانه و طراحی شده برای بهترین همراهان برای سازندگان ، رشد خود را ادامه خواهد داد. ترکیب کامل ProArt StudioBooks از قابلیت های GPU NVIDIA® GeForce RTX، ، شامل ردیابی در زمان واقعی و شتاب هوش مصنوعی ، تهیه نیازهای سازندگان محتوا و برآورده کردن نیازهای دقیق برنامه NVIDIA RTX Studio استفاده می کند. لپ تاپ های استودیوی RTX به منظور دستیابی به پیشرفت های چشمگیر در بهره وری و عملکرد در برنامه های خلاقانه روزمره ، با دقت طراحی شده اند. علاوه بر پرچمداران ProArt StudioBook One و ProArt StudioBook Pro X ، این سریال همچنین شامل ProArt StudioBook Pro 17/15 و ProArt StudioBook 17/15 با هر دو گزینه Quadro® و GeForce GPU و همه ویندوز 10 است.

استفاده از  پردازنده 24 گیگابایتی، لپ تاپ ProArt StudioBook One را با اختلاف زیاد نسبت به سایر لپ تاپ ها به قدرتمند ترین لپ تاپ جهان تبدیل می کند. همچنین رتبه دوم این فهرست نیز متعلق به انویدیا است و لپ تاپ های 16 GB Quadro RTX 5000 آن در اوایل سال جاری عرضه می شوند.

باید گفت که RTX 2080 8 GB برای افرادی که از لپ تاپ مصرف شخصی می کنند سیستمی بسیار قوی تر از حد نیاز است اما در عوض لپ تاپ های مجهز شده به Quadro RTX برای مهندسان و محققان طراحی شده است. این لپ تاپ اجازه دسته بندی داده های عظیم، ویرایش ویدیو هایی با کیفیت 8K و ایجاد انیمیشن ها و محیط های سه بعدی را به کاربران می دهد.

این لپ تاپ در کنار داشتن قوی ترین پردازنده ی گرافیکی جهان، از سخت افزار های قدرتمند دیگری نیز بهره می برد که در این رابطه می توان به پردازنده هشت هسته ای Intel Core i9، یک ترابایت حافظه SSD و 32 گیگابایت RAM اشاره کرد. همچنین این لپ تاپ دارای یک صفحه نمایش 15.6 اینچی با کیفیت 4K می باشد.

از آنجا که این سخت افزار ها گرمای زیادی را تولید می کنند، شرکت ایسوس برای طراحی این لپ تاپ، سخت افزار ها را به بالای لپ تاپ منتقل کرده است. یعنی این قطعات در پشت صفحه نمایش قرارگرفته اند و زمانی که شما لپ تاپ را روشن کرده و آن را بر روی پاهای خود قرار می دهید هیچ حرارتی را از جانب سیستم حس نمی کنید.

همچنین ایسوس در این لپ تاپ از سیستم خنک کننده ی جدیدی استفاده کرده است که اجازه می دهد تا هوای بیشتری به CPU و GPU برسد و در انتها هوای گرم از طرفین صفحه نمایش خارج می شود که نمی تواند به صفحه نمایش آسیبی برساند. در حال حاضر قیمت دقیقی در رابطه با این لپ تاپ ارائه نشده است اما بنظر می رسد که قیمت آن حدود 3500 دلار خواهد بود. برای دیدن دیگر خبرها به صفحه جدیدترین اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.

 

نویسنده : امیر سعیدی

منابع :asus.com

tech-news.ir

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.