حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
آیا مصرف دمنوش به تنهایی قادر به کاهش وزن است؟
03 فوریه 2018 - 10:31
شناسه : 2382
بازدید 248
7

وقتی تصمیم به کاهش وزن می گیریم باید برنامه مدون از تحرک بدنی و رژیم و (کم خوری) مناسب داشته باشیم . حالا در کنار این دو عامل می توانیم از دمنوش هایی مثل چای سبز و نعناع یا دمنوش های دیگر استفاده کنیم. دمنوش ها بدون تحرک بدنی قادر به کاهش وزن نیستند   […]

ارسال توسط :
پ
پ

وقتی تصمیم به کاهش وزن می گیریم باید برنامه مدون از تحرک بدنی و رژیم و (کم خوری) مناسب داشته باشیم . حالا در کنار این دو عامل می توانیم از دمنوش هایی مثل چای سبز و نعناع یا دمنوش های دیگر استفاده کنیم. دمنوش ها بدون تحرک بدنی قادر به کاهش وزن نیستند

 

 

از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (وبدا)، زهرا عبداللهی با بیان این مطلب، افزود: متاسفانه شاهد تبلیغات فریبنده ای برای مصرف دمنوش های گیاهی هستیم و به مردم گفته می شود که در صورت مصرف یک نوع دمنوش در عرض یک هفته، می توانند 10 کیلوگرم وزن خود را کاهش دهند.
وی یادآور شد: مردم برای کاهش وزن، حتما باید به رژیم غذایی خود توجه داشته باشند و کالری دریافتی را محدود کنند.
عبداللهی ضمن تاکید بر اهمیت افزایش تحرک بدنی در کاهش وزن، گفت: در کنار رعایت رژیم غذایی و کاهش کالری دریافتی، انجام 30 تا 40 دقیقه ورزش روزانه، کمک زیادی به کاهش وزن می کند و افراد اگر تغذیه و ورزش را رعایت کنند ممکن است مصرف دمنوش نیز به افزایش متابولیسم بدنشان کمک کند.
مدیر کل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: اگر شرکت ها می خواهند محصولات خود را تبلیغ کنند می توانند به مردم اعلام کنند که در کنار مصرف این دمنوش ها و با راهنمایی های مشاور تغذیه و انجام تحرک بدنی، می توانید وزن خود را کاهش دهید.

منبع: ایرنا

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.