حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×

آرشیو » بایگانی‌های بارداری | مجله خبری | كافه بازار

تشخیص شخصیت افراد با هوش مصنوعی
3 سال قبل

تشخیص شخصیت افراد با هوش مصنوعی

پژوهشگران نشان داده‌اند که هوش مصنوعی بهتر از ارزیاب‌های انسانی می‌تواند براساس تصاویر سلفی به ویژگی‌های شخصیتی افراد پی ببرد. توانایی هوش مصنوعی از زمان‌های گذشته افراد زیادی از چهره‌خوان‌های یونان باستان گرفته تا چزاره لومبروزو سعی کرده‌اند تا سیمای افراد را به شخصیت آن‌ها ارتباط بدهند؛ اما اکثر ایده‌های آن‌ها نتوانست دربرابر بررسی‌های دقیق […]

5 سال قبل

تعیین جنسیت به روش مادربزرگها

برای شما هم در بین فامیل پیش آمده که جواب سونوگرافی دختر بوده و پس از به دنیا آمدن بچه دختر بوده! در این مطلب برای شما تعیین جنسیت به روش مادربزرگها را آورده ایم که می تواند کمکی باشد به تشخیص جنسیت فرزندتان.

اثرات نوشیدن آب ولرم در بارداری
6 سال قبل

اثرات نوشیدن آب ولرم در بارداری

نوشیدن آب چه در دوران بارداری چه در دوران غیر بارداری برای بدن مفید است. در مطالعه‌ای که در سال 2002 انجام شد گزارش کرده است که نیاز به مایعات در دوران بارداری به طور کلی بیشتر می‌شود تا حامی تحرک جنین، مایع آمنیون و حجم بیشتری از خون باشد.نوشیدن آب ولرم طی دوران بارداری […]

تست بارداری سریع با خمیردندان در منزل
6 سال قبل

تست بارداری سریع با خمیردندان در منزل

یکی از راه های تشخیص سریع بارداری خمیردندان است. پس امتحانش ضرری ندارد اگر این آزمایش را در منزل امتحان کنید و قبل از اینکه به پزشک برای آزمایش تست بارداری مراجعه کنید خودتان هم این آزمایش راحت و قابل دسترس را انجام دهید.  

با تهوع بارداری چه کنم؟
6 سال قبل

با تهوع بارداری چه کنم؟

به نظر می رسد تهوع صبحگاهی در دوران بارداری ناشی از وضعیت هورمونی بدن مادر بوده و هوش کودک را تحت تاثیر قرار می دهد. ما در اینجا توصیه هایی را به  شما متذکر میشویم که باع بهبودی این وضعیت ناخوشایند شود.  

از کجا بفهمم دوقلو باردارم؟
6 سال قبل

از کجا بفهمم دوقلو باردارم؟

نشانه هایی هستند که خبر از دوقلوزایی می دهند یعنی مادر خود نیز می تواند تشخیص دهد که آیا تک فرزند دارد یا دوقلو باردار است. ما در این مطلب به شما می گوییم که دوقلو باردار هستید یا خیر و اگر این نشانه ها را ندارید پس فرزندتان یکی یک دانه است.  

علائم هشداردهنده برای خانم های باردار
6 سال قبل

علائم هشداردهنده برای خانم های باردار

در بارداری بعضی افرادر ممکن است علائمی پیدا شود که مادر را به نگرانی بیاندازد. بعضی از علائم جدی نیستند اما بعضی از علائم را باید جدی گرفت و هر کدام نشان دهنده یک هشدار به مادر است. بهتر است قبل از باردار شدن تمام این علائم را بدانید.