حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 6 اردیبهشت , 1403 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
1 میلیون و 50 هزار دستگاه یخچال فریزر تا پایان 98 تولید خواهد شد
21 آگوست 2019 - 9:29
شناسه : 6703
بازدید 257
8

معاون دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی از فعال بودن ۳۵ واحد و تولید ۹۶۰ هزار درسال ۹۷ و پیش بینی تولید بیش از یک میلیون و ۵۰ هزار دستگاه یخچال و فریزر در سال ۹۸ خبرداد. وصالی ، در گردهمایی معاونان صنایع استان ها که با حضور قائم مقام امور بازرگانی و معاون امور […]

ارسال توسط :
پ
پ

معاون دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی از فعال بودن ۳۵ واحد و تولید ۹۶۰ هزار درسال ۹۷ و پیش بینی تولید بیش از یک میلیون و ۵۰ هزار دستگاه یخچال و فریزر در سال ۹۸ خبرداد.

وصالی ، در گردهمایی معاونان صنایع استان ها که با حضور قائم مقام امور بازرگانی و معاون امور صنایع برگزار شد با اشاره به اقدامات انجام گرفته در دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی از پیش بینی تولید ۹۰۰ هزار دستگاه کولر آبی در سال ۹۸ خبرداد .او همچنین با اشاره به برنامه های این دفتر و تبصره یک ماده ۱۳( قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز) گفت : براساس این قانون وزارت صنعت ، معدن و تجارت مکلف است با همکاری دستگاه های تخصصی مرتبط برای شناسایی و رهگیری کالا از بدو ورود تا سطح عرضه سامانه هابا بهره گیری از فناوری های نوین از جمله رمزینه دو یا چند بعدی ایجاد و امکان بهره گیری دستگاه های مرتبط را از سامانه مزبور فراهم نماید.

وی به ۵ هزار و ۳۳۶ شناسه ثبت شده اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۲۲۱ شناسه مربوط کالاهای تولیدی و ۵ هزارو ۱۱۵ شناسه کالا وارداتی است و عمده کالاهای ثبت شده شناسه یخچال، فریزر، ماشین ظرفشویی، کولرگازی، ماشین لباسشویی، مایکروویو، جارو برقی ، آبگرمکن و پکیج و اتوی برقی است.

وصالی به ایجاد کارگروههای تخصصی تهیه شناسنامه توصیفی در شناسه کالا و کد رهگیری طلا و لوازم خانگی و تاسیسات اشاره کرد و توضیح داد: ارائه فهرست کالای مشمول قانون ماده ۴ حمایت از مصرف کنندگان شامل لوازم خانگی، شیرآلات بهداشتی و پکیج گازسوز از جمله برنامه های مبارزه با قاچاق کالا بوده است.

او به برنامه های حمایت از توسعه صنعت قطعه سازی اشاره کرد و گفت: متناسب سازی حقوق ورودی اجزا و قطعات با کالای نهایی، ترغیب واحد های صنعتی به ارائه برنامه زمانبندی تعمیق ساخت داخل و ایجاد کد های آیسیک برای قطعات از جمله برنامه های حمایتی در جهت تعمیق ساخت داخل است.

وصالی از اصلاح آیین نامه ورود و صدور فلزات گرانبها و ابلاغ آن در تیرماه سال جاری و همچنین جانمایی جهت ایجاد شهرک های تخصصی تولید کنندگان طلا و جواهر درداخل شهر تهران خبرداد.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.