حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
گپی کوتاه با رئیس اتحادیه لوازم خانگی
16 ژوئن 2019 - 9:05
شناسه : 6095
بازدید 293
10

شاید عجیب باشد که از ماندن کره ای ها در بازار لوازم خانگی خوشحالی کنیم! ولی واقعا در حال حاضر انقدر اوضاع قیمت لوازم خانگی بالا رفته که رئیس اتحادیه لوازم خانگی نیز از ماندن کره ای ها در بازار لوازم خانگی ایران مژده داده است! سیدمرتضی میری به خبرنگار گفت: یکی از تولیدکنندگان لوازم […]

ارسال توسط :
پ
پ

شاید عجیب باشد که از ماندن کره ای ها در بازار لوازم خانگی خوشحالی کنیم! ولی واقعا در حال حاضر انقدر اوضاع قیمت لوازم خانگی بالا رفته که رئیس اتحادیه لوازم خانگی نیز از ماندن کره ای ها در بازار لوازم خانگی ایران مژده داده است!

سیدمرتضی میری به خبرنگار گفت: یکی از تولیدکنندگان لوازم خانگی کره در ایران اعلام کرده است که تولیدات برند کره‌ای در ایران ادامه خواهد یافت؛ چرا که توانسته گشایش اعتبار کند. دومین مجموعه‌ای که تولیدکننده لوازم خانگی کره‌ای در ایران است یادآور شده مشکلاتشان با کره در حال حل شدن است لذا می‌توان امیدوار بود که تولیدات لوازم خانگی کره‌ای در کشورمان ادامه پیدا کند.

وی اذعان داشت: آن گونه که کارخانجات تولیدکننده لوازم خانگی کره در ایران اعلام کردند، قرار است تولیدات مشترک با چینی‌ها داشته باشند. با این اتفاق دیگر تحریم‌ها نمی‌تواند به این صنعت اشتغالزا صدمه وارد کند.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی در پاسخ به این سوال که آیا تحریم از کیفیت لوازم خانگی کاسته است، خاطرنشان کرد: کیفیت لوازم خانگی که تولید می‌شود حفظ شده است و هیچ کالای بدون کیفیتی وارد بازار نشده است. تولیدکنندگان سعی کردند که کیفیت روند نزولی نگیرد.

منبع: اقتصاد نیوز

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.