حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
گوگل در دوسال آینده اندروید تی وی را به بازار عرضه می کند
19 سپتامبر 2019 - 9:32
شناسه : 7493
بازدید 248
5

 معرفی اندروید تی وی توسط گوگل در سال های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ انجام خواهد گرفت. توسعه دهندگان XDA در یک جلسه خصوصی در IBC درباره برنامه های آینده گوگل صحبت کردند و از ارائه سیستم عامل اندروید تی وی در سال های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ خبر دادند. معرفی اندروید تی وی در سال های ۲۰۲۰ […]

ارسال توسط :
پ
پ

 معرفی اندروید تی وی توسط گوگل در سال های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ انجام خواهد گرفت.

توسعه دهندگان XDA در یک جلسه خصوصی در IBC درباره برنامه های آینده گوگل صحبت کردند و از ارائه سیستم عامل اندروید تی وی در سال های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ خبر دادند.

معرفی اندروید تی وی در سال های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده اند و از جمله ویژگی های برنامه ریزی شده برای عامل اندروید ۱۰ (Q)، اندروید ۱۱ (R) و اندورید ۱۲ (S) است.

پیش بینی می شود گوگل Stadia اندروید تی وی را در سال ۲۰۲۰ در اندورید ۱۱ منتشر کند. همچنین اندروید ۱۱ گوگل اسیستنت را برای اپراتورها در بر گیرد.

قبل از اینکه به اندروید ۱۱ در سال ۲۰۲۰ برسیم، گوگل قصد دارد در اواخر سال جاری گوگل استور را بازخوانی کند و تبلیغات صفحه اصلی و داخلی را به اندروید تی وی معرفی کند.

همچنین گوگل اندروید ۱۲ را برای اندروید تی وی در سال ۲۰۲۱ عرضه کند و امیدوار است، اندورید تی وی ۵۰۰۰ برنامه تا پایان سال ۲۰۱۹ و ۸۰۰۰ برنامه تا پایان سال ۲۰۲۰ ارائه دهد.

گوگل بیش از ۱۴۰ اپراتور تلویزیون را در بیش از ۶۰ بازار متقاعد کرده که اندروید تی وی را به عنوان سکوی تنظیم شده خود در آغوش بگیرند.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.