حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
گوشی جدید و ارزان هوآوی وارد بازار شد!
09 آگوست 2019 - 22:50
شناسه : 6607
بازدید 385
3

خرید گوشی خوب بعد از گرانی دلار یک آرزو به حساب می آید. اما هوآوی سعی کرده با عرضه یک گوشی جدید و با قیمت تقریبا مناسب به کمک این جو بیاید. البته این گوشی در بازارهای جهانی با قیمت 225 دلار در حال عرضه است و اینکه در ایران با چه قیمتی به فروش […]

ارسال توسط :
پ
پ

خرید گوشی خوب بعد از گرانی دلار یک آرزو به حساب می آید. اما هوآوی سعی کرده با عرضه یک گوشی جدید و با قیمت تقریبا مناسب به کمک این جو بیاید. البته این گوشی در بازارهای جهانی با قیمت 225 دلار در حال عرضه است و اینکه در ایران با چه قیمتی به فروش برسد جزو سوالاتی است که باید صبر کرد تا به پاسخ آن دست پیدا کرد.

تازه ترین گوشی ارزان هواوی به نام وای ۹ پرایم ۲۰۱۹ از امروز با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

گوشی Huawei Y۹ Prime ۲۰۱۹ علیرغم سخت افزار نسبتا قدرتمندی که دارد تنها ۲۲۵ دلار قیمت دارد.

گوشی یادشده فعلا برای فروش از طریق سایت آمازون در هند عرضه شده و مشخص نیست چه زمانی در دیگر نقاط دنیا در دسترس قرار می گیرد. هدفون های اسپورت بی تی از جمله لوازم جانبی هستند که به همراه این گوشی عرضه می شوند.

این گوشی دارای نمایشگر لمسی ۶.۵۹ اینچی تمام اچ دی و ال سی دی است و یک دوربین کشویی با سه لنز نیز برای آن در نظر گرفته شده است. این لنزها به ترتیب ۱۶، ۸ و ۲ مگاپیکسلی هستند.

پردازنده اصلی مورد استفاده در این گوشی، پردازنده ۱۲ نانومتری Kirin ۷۱۰F است و پردازنده گرافیکی Mali G۵۱ و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری از جمله دیگر امکانات گوشی یادشده است.

منبع: مهر

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.