حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
گلکسی نوت 10 را بهتر بشناسید
25 جولای 2019 - 22:25
شناسه : 6429
بازدید 231
7

جذاب ترین اتفاق برای افرادی که عاشق تکنولوژی و به روز بودن هستند، رونمایی از کالاهای جدید دیجیتالی است. به تازگی خبر از رونمایی گوشی جدید سامسونگ رسیده است و به همین بهانه برای شما از جزئیات این گوشی صحبت کرده ایم. با نزدیک شدن به زمان رونمایی گوشی گلکسی نوت ۱۰ و نسخه پلاس […]

ارسال توسط :
پ
پ

جذاب ترین اتفاق برای افرادی که عاشق تکنولوژی و به روز بودن هستند، رونمایی از کالاهای جدید دیجیتالی است. به تازگی خبر از رونمایی گوشی جدید سامسونگ رسیده است و به همین بهانه برای شما از جزئیات این گوشی صحبت کرده ایم.

با نزدیک شدن به زمان رونمایی گوشی گلکسی نوت ۱۰ و نسخه پلاس در ۷ آگوست (۱۶ مرداد)، جزییات و تصاویربیشتری منتشر می شود که براساس این اطلاعات، گلکسی نوت ۱۰ پلاس از یک صفحه نمایشگر ۶٫۸ اینچی شبیه به گلکسی نوت ۹ بهره می برد.

شرکت سامسونگ به لطف طراحی کارآمدتر و کاهش اندازه قاب گوشی، زمینه را برای تولید گوشی هایی با صفحه نمایشگر بزرگتر فراهم کرده است.

در ادامه این گزارش آمده است که تفاوت میان گلکسی نوت ۱۰ و نسخه پلاس تنها به اسلات microSD محدود می شود. این غول فناوری همچنین به دنبال تغییراتی در سرعت شارژ گوشی بوده و برای دو مدل نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس امکان شارژ شدن سیمی ۴۵ واتی و بی سیم ۲۰ واتی ایجاد کرده است.

گوشی گلکسی نوت ۱۰ پلاس مجهز به یک باتری ۴,۳۰۰mAh است و به علاوه، قابلیت PowerShare سامسونگ امکان شارژ ابزار دیگری را با استفاده از آخرین گوشی های این برند کره ای فراهم کرده است.

براساس گزارش یک منبع آگاه، مشخصات گوشی گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس به شرح ذیل است:

گلکسی نوت ۱۰: صفحه نمایشگر ۶٫۳ اینچی اینفینیتی O AMOLED، اس دی ۸۵۵+ Exynos9825، رم ۸GB+ رام ۲۵۶GB، واید ۱۲MP+اولترا واید ۱۶MP+زوم ۱۲MP ، باتری ۳۶۰۰mAh با شارژ ۴۵ واتی+ PowerShare 15 واتی+شارژر ۲۵ واتی، UFS3.0، اس پن با حرکات Air Actions.

گلکسی نوت ۱۰ پلاس: صفحه نمایشگر ۶٫۸ اینچی اینفینیتی O AMOLED، اس دی ۸۵۵+ Exynos9825، رم ۸GB+ رام ۲۵۶GB،  واید ۱۲MP+اولترا واید ۱۶MP+زوم ۱۲MP +DepthVison ToF، باتری ۴۳۰۰mAh با شارژ ۴۵ واتی+ PowerShare 15 واتی+شارژر ۲۵ واتی، UFS3.0، اس پن با حرکات Air Actions.

مدل پلاس با پردازنده اسنپ دراگون ۸۵۵ و یا نسخه ۷ نانومتری Exynos 9825 سامسونگ براساس مکان عرضه شده راه اندازی خواهد شد و از سه دوربین واید ۱۲MP، اولترا واید ۱۶MPو زوم ۱۲MP  وهمچنین سنسور time-of-flight بهره خواهد برد.

شایعات اخیر حاکی از آن است که اس پن این گوشی ها مجهز به Air Gestures است که امکان کنترل گوشی  بدون لمس مستقیم قلم با صفحه نمایشگر فراهم شده است و اس پن ها برای گوشی های نقره ای به رنگ آبی خواهند بود.

اطلاعات دیگری از مشخصات این دو محصول سامسونگ منتشر نشده و برای آگاهی ازجزییات بیشتر باید تا زمان رونمایی رسمی منتظر ماند.

منبع: ال کا ایران

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.