حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
گزارش کم کاری تولیدکنندگان داخلی صدای آن ها را درآورد!!!
05 آگوست 2019 - 10:45
شناسه : 6550
بازدید 185
10

به دنبال گزارشی که اخیرا در مورد تولیدکنندگان لوازم خانگی در خصوص کم کاری  در حوزه تولید،برخی از صنعتگران  به دفاع از خود آماری را منتشر کردند که پیکان اتهام را از سمت خود دفع کردند. مهدی ارجمندی، رئیس هیات مدیره شرکت ویداس گفت:  شرکت ما با تمام نیرو در حال فعالیت است و نیاز […]

ارسال توسط :
پ
پ

به دنبال گزارشی که اخیرا در مورد تولیدکنندگان لوازم خانگی در خصوص کم کاری  در حوزه تولید،برخی از صنعتگران  به دفاع از خود آماری را منتشر کردند که پیکان اتهام را از سمت خود دفع کردند.

مهدی ارجمندی، رئیس هیات مدیره شرکت ویداس گفت:  شرکت ما با تمام نیرو در حال فعالیت است و نیاز بازار را تامین می کنیم. ما نه تنها تعطیلی و تعدیل نیرو نداشته ایم که با افزایش شیفت هم مواجه شده ایم ودر انتهای سال گذشته ۱۳۸ نیرو داشته ام و در حال حاضر ۱۸۴ نیرو داریم و در این ۵ ماهه ۶۰ نیرو به جمع تولیدی ما پیوسته است و تا دو ماه آینده نیاز به ۶۰ نیروی دیگر احساس می شود و در حال راه اندازی واحد دوم خود هستیم.

وی افزود به دنبال کاهش قیمت ها هستیم  و حالت رقابتی خود را حفظ کرده ایم . با اطلاعی که از دوستان و همکاران دارم توانایی تامین نیاز داخلی را داریم؛ البته به اشباع نرسیده ایم و میان اشباع و تامین کردن فاصله وجود دارد.

سامی کرمانی، مدیرعامل شرکت آمویه، گفت: قبل از ماجرای تحریم هم ۸۰ درصد واردات به کشور توجیه اقتصادی نداشت و برای مابقی نیاز داخلی، هم چنان نیازمند واردات هستیم. قسمت اعظم مواد اولیه تولید ما استیل وارداتی است و شاهد افزایش ۲۵ برابری قیمت آن بوده ایم و  به علت بالا رفتن قیمت تمام شده داخلی، گروهی ترجیح به واردات دارند.

وی ادامه داد: به علت افزایش بسیار زیاد مواد اولیه فروش نسبت به گذشته افت داشته است، ولی ۸۰ درصد نیاز داخلی را محصولات ایرانی تامین می کند.

به نقل از مدیرکل تعزیرات :در شرایطی که واردات لوازم خانگی محدود شده است متاسفانه نه تنها با افزایش تولید کالای داخلی مواجه نشدیم؛ بلکه افزایش قیمت‌ها در بازار رقم خورد؛ برخی شرکت‌ها با بهانه تحریم تعطیل شدند، اما سایر شرکت‌ها که ادعا می‌کردند تحریم اثری بر تولید آنها ندارد، میزان تولید را به شدت کاهش دادند تا قیمت کالای تولیدی با وارداتی برابری کند و تمام کاستی های گذشته جبران شود که رفتار صادقانه‌ای با مردم نبود.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.