حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
گجتی که ساعتتان را هوشمند می کند
15 فوریه 2019 - 20:35
شناسه : 5121
بازدید 311
4

خریدن ساعت هوشمند برای افرادی با درآمد معمولی سخت به نظر می‌رسد. چرا که ساعت های هوشمند به اندازه یک گوشی هوشمند معمولی قیمت دارند. شرکت سونی ادعا کرده که یک گجت طراحی کرده که به کاربران اجازه می‌دهد که ساعت های معمولی خود را به یک ساعت هوشمند تبدیل کنند که این قابلیت توسط […]

ارسال توسط :
پ
پ

خریدن ساعت هوشمند برای افرادی با درآمد معمولی سخت به نظر می‌رسد. چرا که ساعت های هوشمند به اندازه یک گوشی هوشمند معمولی قیمت دارند. شرکت سونی ادعا کرده که یک گجت طراحی کرده که به کاربران اجازه می‌دهد که ساعت های معمولی خود را به یک ساعت هوشمند تبدیل کنند که این قابلیت توسط بند ساعت انجام میگیرد.

به نقل از پرس اسوسیشن، شرکت سونی از یک گجت جدید رونمایی کرده که به کاربران اجازه می دهد هر نوع صفحه ساعت معمولی را به یک بند هوشمند اضافه کنند. به این ترتیب ویژگی های دیجیتالی مانند ردیابی سلامت و نوتیفیکیشن ها در ساعت مذکور فعال می شود.

این گجت دارای فناوری های مختلف ساعت هوشمند مانند پرداخت بی تماس، ردیابی نشانگرهای سلامت و سخت افزارهای دیگر برای برقراری ارتباط با موبایل است که به جای صفحه  ساعت، در بند آن قرار دارند.

این شرکت ادعا می کند کاربران با کمک این فناوری می توانند از بدنه ساعت های معمولی  مختلف استفاده کنند و به ویژگی هایی دسترسی داشته باشند که در ساعت های هوشمند مدرن وجود دارد.

«تپی تسوشیما» کارمند سونی این سیستم را به عنوان بخشی از برنامه SAP شرکت توسعه داده است. این برنامه کارمندان را تشویق می کند تا ایده های محصولات جدید را ارائه کنند و آنها را بسازند.

این سیستم به جای نشان دادن اطلاعات نشانگرهای سلامتی و نوتیفیکیشن ها روی صفحه ساعت، آنها را در نمایشگرهای کوچک در بند ساعت نشان می دهد.

منبع: مهر

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.