حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
کنترل کامل موبایل فرزندان با یک گجت!
15 فوریه 2019 - 10:15
شناسه : 5118
بازدید 278
9

یکی از بزرگ‌ترین معضلات والدین در قبال فرزندان شان کنترل کردن موبایل و یا دیوایس هایی است که از آنها استفاده می کنند. یک تولیدکننده انگلیسی ادعا می‌کند که گجتی را تولید کرده که پس از نصب اجازه می‌دهد والدین به طور کامل موبایل فرزندشان را کنترل کنند. به نقل از دیلی میل، تولید کنندگان […]

ارسال توسط :
پ
پ

یکی از بزرگ‌ترین معضلات والدین در قبال فرزندان شان کنترل کردن موبایل و یا دیوایس هایی است که از آنها استفاده می کنند. یک تولیدکننده انگلیسی ادعا می‌کند که گجتی را تولید کرده که پس از نصب اجازه می‌دهد والدین به طور کامل موبایل فرزندشان را کنترل کنند.

به نقل از دیلی میل، تولید کنندگان یک محصول جدید انگلیسی ادعا می کنند این گجت پس از نصب اجازه می دهد والدین به طور کامل موبایل فرزندانشان را کنترل کنند.

iKydz مجموعه ای از محصولات کنترل اینترنت شامل اپلیکیشن iKydz app  و دستگاه iKydz hub است. می توان iKydz hub را به طور مستقیم به روتر وای فای خانه متصل کرد. این بخش ها در کنار یکدیگر سیستمی را در خانه به وجود می آورند که می تواند هر دستگاه متصل به شبکه وای فای را به طور جداگانه کنترل کند.

تولید کنندگان iKydz به والدین اجازه می دهند تا به وسیله یک اپلیکیشن دسترسی کودکان به اینترنت را کنترل کنند. این محصول را می توان به هر موبایل، تبلت یا لپ تاپی مرتبط کرد. این فناوری روی سیگنال وای فای، ۳G یا ۴G کارمی کند و هر زمان و مکانی که موبایل  یا دستگاه کودک به اینترنت وصل شود، فعال خواهد شد.

این محصول از طریق یک اپلیکیشن کنترل مرکزی (iKydz hub ) کار می کند. از سوی دیگر اپلیکیشنی روی موبایل والدین دانلود می شود. علاوه بر آن اپلیکیشن دیگری روی دستگاه کودک دانلود می شود تا والدین بتوانند دستگاه فرزندشان را کنترل کنند.

این اپلیکیشن به والدین اجازه می دهد فعالیت های کودک را رصد کنند. علاوه بر این، آنها تعیین می کنند فرزندشان چه وب سایت هایی را در چه مدت زمانی تماشا کند.

منبع: مهر

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.