حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
کاهش وزن دو هفته ای تا عید!
10 مارس 2019 - 9:45
شناسه : 5304
بازدید 319
7

تا عید کمتر از دو هفته فرصت باقی است و اگر هنوز به فکر کاهش وزن نیفتاده اید، پیشنهاد می کنیم که به کمک این رژیم هر چه سریعتر اقدام به کاهش وزن در جهت سلامتی و زیبایی کنید. چرا که به طور معمول با توجه به خوراکی های خوشمزه عید، افراد در این دوران […]

ارسال توسط :
پ
پ

تا عید کمتر از دو هفته فرصت باقی است و اگر هنوز به فکر کاهش وزن نیفتاده اید، پیشنهاد می کنیم که به کمک این رژیم هر چه سریعتر اقدام به کاهش وزن در جهت سلامتی و زیبایی کنید. چرا که به طور معمول با توجه به خوراکی های خوشمزه عید، افراد در این دوران کمی افزایش وزن خواهند داشت.

رژیم لاغری جنرال موتورز 2017

رژیم جی ام توسعه یافت تا به کارمندان خود کمک کند وزن خود را کاهش دهند و از احساس سالم بودن لذت ببرند. گفته می شود جی ام در رژیم خود با اداره دارو و غذا و دپارتمان کشاورزی آمریکا همکاری داشته است و برای اولین بار در مرکز تحقیقات جان هاپکینز در سال 1985 مورد آزمایش قرار گرفته بود.

از آن زمان به بعد این روش کاهش وزنکه “رژیم سوپ کلم” و “رژیم دوستدار قلب” نیز نامیده می شد، بسیار مشهور شده است. گفته می شود این برنامه دارای اصولی است کهکالری غذاهایی که می خورید آنقدر کم است که در حین خوردن غذا سوخته می شود. افرادی که این رژیم را گرفته اند بین 4/5 تا 8 کیلوگرم در طی یک هفته کم کرده اند.

بررسی رژیم جنرال موتورز

رژیم جنرال موتور یک رژیم هفت روزه می باشد که کاهش 4/5 تا 8 کیلوگرمی در یک هفته گزارش شده است. این رژیم نه تنها به کاهش وزن کمک می کند، بلکه باعث فرآیند سم زدایی بدن نیز می شود. محتوای اصلی این رژیم بیشتر آب است : میوه ها، سبزیجات، شیر و سوپ همچنین 6 الی 8 لیوان آب در روز.  (توجه : مواد سمی به صورت چربی در بدن ذخیره می شوند. روش جی ام می تواند به چربی سوزی سریع بدن کمک کند.)

بعد از هفت روز پیروی از این رژیم بدن سم زدایی می شود و سالم تر می شود. بعد از کامل کردن فرایند سم زدایی، ممکن است بفهمید که دیگر می توانید غذاهای فرآوری شده و غیر سالمی را باعث چاقی اتان می شدند را برای همیشه از رژیم خود حذف کنید.

برنامه اصلی رژیم جنرال موتورز می تواند برای افرادی که از برنامه منظم غذایی پیروی می کنند تغییر یابد. برای مثال، افرادی که از رژیم هندی یا رژیم گیاهخواری پیروی می کنند. از این رو، این برنامه محدودیتی برای برخی از رژیم ها محسوب نمی شود.

میوه ها و سبزیجاتی که در این رژیم خورده می شوند و مقدار آبی که نوشیده می شود به هضم سریع تر غذا کمک می کند. این امر می تواند به کاهش وزن سریع تر کمک کند چون بدن نمی تواند چیزی را که به آن نیاز ندارد را کنترل کند. به وسیله نوشیدن روزی 6 الی 8 لیوان در روز ، بدن یاد می گیرد که نباید آب را ذخیره کند چون تمام آبی را که لازم دارد را هر روز دریافت می کند.

برنامه جی ام می تواند برای افرادی مفید واقع شود که مبتلا به یبوست هستند، چون این رژیم به حرکات منظم روده کمک می کند ( که برای سلامتی کل بدن ضروری است) . این عمل به بدن کمک می کند تا مواد فاسد و سموم که باعث می شوند احساس ناسالمی کنید،  از بدن دفع شوند.

رژیم 7 روزه جی ام در مقابل دیگر برنامه های کاهش وزن

با اینکه این رژیم غذایی دهه هاست به عنوان برنامه ای اثربخش شناخته شده است، اما باز هم می گوییم هیچ برنامه مجزایی وجود ندارد که برای کل افراد مناسب باشد.
اگر نمی توانید تصمیم بگیرید که این رژیم برای کاهش وزن تان مناسب است یا نه، این مقایسه می تواند برای تان مفید باشد. ما به جزئیات برنامه جی ام پرداخته ایم تا به سطح دو رژیم برتر امروزی برسیم. دیگر رژیم ها مانند فاکتور ونوس، رژیم سه هفته ای دارای انواع مزیت های مفید برای بدن هستند نیز مقایسه شده اند که نشان می دهد رژیم جی ام راحت تر از این رژیم هاست.
انتخاب هر کدام از این رژیم ها به ترجیحات شخصی شما و آن چیزی که نیاز دارید بستگی دارد.

 

رژیم جی ام : کاهش وزن سریع و چشمگیر، با کاهش 4/5 تا 8 پوند در یک هفته

مزیت ها : به طور بالقوه بهتر از رژیم های کاهش وزن متوسط می باشد.
معایب : ممکن است تاثیرات جانبی سم زدایی به وجود آیند که عبارتند از ضعف ناگهانی عضلات، خستگی، گرسنگی، آب زدایی و کاهش انرژی، احتمال بازگشت وزن بعد از بازگشت به عادت های معمول در زندگی
مدت : 7 روز
محدودیت مواد غذایی: بسیار محدود، فقط میوه و سبزیجات
جنسیت : مردان و زنان

رژیم لاغری فاکتور ونوس

برخی خیلی سریع وزن خود را کاهش می دهند، اما باید به جای کاهش وزن زیاد به شکل بدن نیز توجه کرد.
مزیت ها : به لحاظ علمی بر اساس شناسایی هورمونی می باشد که به سوخت و ساز زنان کمک می کند.
مدت زمان : 12 هفته
تمرینات ورزشی : از تمرینات متوسط گرفته تا تمرینات شدید
محدودیت خوراکی : هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد
جنسیت : فقط برای زنان

رژیم لاغری سه هفته ای : کاهش سریع وزن 5/5 تا 10/5 کیلوگرم در 21 روز

مزیت ها : کاهش سریع وزن
مدت زمان : 3 هفته
تمرینات ورزشی : 3 روز در هفته هر بار 20 الی 30 دقیقه

مشخصات رژیم لاغری جنرال موتورز ( جی ام )

به هر حال اگر تصمیم گرفته اید که این رژیم غذایی را انتخاب کنید در اینجا منوی وعده های غذایی را که باید در طی این هفت روز بخورید برای شما فراهم کرده ایم.
در هر هفت روز 6 الی 7 لیوان آب خواهید نوشید .

روز اول رژیم لاغری جنرال موتورز 2017

می توانید هر میوه ای به جز موز بخورید. هیچ محدودیتی در تعداد میوه وجود ندارد؛ هر چقدر می خواهید میوه بخورید. توصیه می شود در روز اول به مقدار زیادی هندوانه بخورید. فقط به یاد داشته باشید اگر خود را به خوردن هندوانه محدود کنید ، دیرتر به وزن مطلوب خود می رسید.

روز دوم رژیم لاغری جنرال موتورز 2017

در روز دوم به جای میوه ، سبزیجات مصرف می کنید. فرقی نمی کند می توانید هم به صورت خام و هم به صورت پخته بخورید و هیچ محدودیتی در مقدار و نوع سبزیجاتی که می خورید وجود ندارد. می توانید برای صبحانه سیب زمینی پخته شده بخورید و اگر دوست داشته باشید کمی کره بزنید. این کار به شما کمک می کند تا کربوهیدرات لازم را دریافت کنید. سبزیجات غنی از مواد مغذی و فیبرمی باشند و بیشتر آنها بدون کالری هستند.

 

روز سوم رژیم لاغری جنرال موتورز 2017

امروز می توانید به جز موز و سیب زمینی ترکیبی از میوه ها و سبزیجات میل کنید. سیب زمینی دیگر لازم نیست چون می توانید کربوهیدرات لازم را از میوه ها دریافت کنید. در این مرحله بدن آماده می شود تا فرآیند کاهش وزن را شروع کند.

روز چهارم رژیم لاغری جنرال موتورز 2017

منوی اصلی امروز عبارتند از موز، شیر و سوپ. امروز می توانید هشت عدد موز و سه لیوان شیر بخورید. اگر دوست داشتید می توانید سوپ بیشتری بخورید. موز مهم است چون پتاسیم و سدیم لازم را که در روزهای گذشته از دست رفته است برای بدن تامین می کند.

روز پنجم رژیم لاغری جنرال موتورز 2017

امروز می توانید گوشت گاو و گوجه فرنگی بخورید : 6 عدد گوجه فرنگی و 300 گرم گوشت گاو. همه این مقدار گوجه فرنگی باید در این روز خورده شود اما لازم نیست حتما همه این مقدار گوشت مصرف شود. افزایش جذب آب به فرایند پاک سازی بدن کمک می کند. گوشت هم آهن و هم پروتئین لازم را تامین می کند و گوجه فرنگی هم فیبر لازم را تامین می کند.

روز ششم رژیم لاغری جنرال موتورز 2017

امروز هم باید دوباره گوشت بخورید اما به جای گوجه فرنگی باید از دیگر سبزیجات استفاده کنید. ممکن است هر چقدر که دلتان خواست بخورید. توجه کنید که تا امروز بدن وزن زیادی را از دست داده است .

روز هفتم رژیم لاغری جنرال موتورز 2017

در آخرین روز از این برنامه، می توانید برنج قهوه ای، آب میوه و سبزیجات بخورید. اگر تا به امروز به طور کامل این رژیم را گرفته اید پس بدن شما کاملا سم زدایی شده است  و 4/5 تا 8 پوند از وزن شما کاهش یافته است.

منبع: سیمرغ

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.