حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, 5 اردیبهشت , 1403 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
کاهش لوازم خانگی از وعده تا عمل
15 دسامبر 2018 - 9:27
شناسه : 4685
بازدید 298
7

چند روز پیش بود که خبری در رسانه ها به نقل از محمد طحان‌پور رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران مبنی بر کاهش قیمت 10 تا 15 درصدی سه برند داخلی اسنوآ، دوو و بوتان که از روز شنبه (امروز) منتشر شد و در ادامه خبر نیز آمده بود که دو برند خارجی بکو و […]

ارسال توسط :
پ
پ

چند روز پیش بود که خبری در رسانه ها به نقل از محمد طحان‌پور رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران مبنی بر کاهش قیمت 10 تا 15 درصدی سه برند داخلی اسنوآ، دوو و بوتان که از روز شنبه (امروز) منتشر شد و در ادامه خبر نیز آمده بود که دو برند خارجی بکو و بوش هم قصد کاهش قیمت اجناس لوازم خانگی خود را دارند.
این خبر به سرعت در همه محافل خبری و سپس در جامعه پیچید و البته در خبرها به کل بازار لوازم خانگی کشور تسرری داده شد. امروز شنبه است و از امین حضور مرکز لوازم خانگی ایران به طور کامل برای شما از قیمت ها گزارش خواهیم داد.

کاهش قیمت بدون ها

با افت قیمت دلار در بازار کالاهای خانگی قاچاق بازار موسوم به «کالاهای بدون» به نصف قیمت سابق کاهش پیدا کرده اند البته دلیل این افت را بایستی در «اعلان عمومی و اطلاع رسانی مسئولین امر» و «کاهش سوداگری و سدجویی کاسبانی» دانست که امکان می دهند بازار با افت شدید قیمت روبرو شود و کالاهایشان روی دستشان باد کند.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.